Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Egyetértetek velem?

Egyetértetek velem?

Figyelt kérdés

Kaptam régebben egy IPhone 6S telefont. Tök örültemakkor, hogy végre nekem is IPhone-om van....na de aztán megjelentek már az első hétben a fúcsa dolgok. A telefon nem érzékelte az ujjamat és magától nyomkodott mindent. Azt hittem akkor, hogy az csak eleinte van mert még új, de aztán amikor nem akart elmúlni ez a "betegsége", akkor már kezdtem ideges lenni, hogy selejtes vagy valami.


Nos, egyszer családi okok miatt 2 hónapja ideges lettem és nekiütöttem a térdemnek a telefont. Elgörbült. De attól még működött csak a halkító gombját picit nehezen lehet benyomni. De mindegy, mert az a lényeg , hogy működött(persze az hogy nem érzékelte az ujjamat és önálló életet élt az nem változott) attól függetlenül, hogy elgörbült. Nos párszor tényleg véletlenül le is esett...de nem túl komolyan, olyan fél méterről kb.. (mielőtt valaki azt hinné, hogy idegbeteg vagyok, nem vagyok az :3). Nos, mikor már többször is volt olyan alkalom, hogy anyukám is látta, hogy lefagy és önálló életet él. Úgy döntöttünk, hogy elvisszük a telekomba, ahol vettük. Nos ott azt mondták, hogy gyári beállításra állítsam vissza, DE MEGMUTATTA, HOGYAN...beállítások---> általános-----> visszaállítás-----> hálózati beállítások visszaállítása. Nos én megcsináltam még aznap, de természetesen nem történt semmi, csak elfelejtett minden wifit. Na de ezután visszavittük a telekomba. Aztán azt mondták, hogy valószínű az a baja, leesett meg ilyenek, mert külső sérülések érték. (elgörbült ugye meg karcos volt, mert nem kaptam hozzá fóliát -.-. Na ekkor majdnem bele gyalogoltam a pultba. De hát már az első héten hibás volt....hogyan sérült volna meg???? Persze, hogy ilyenkor könnyű ráfogni arra, hogy külső sérülés...-.-.

Na de végül elküldték a szervizbe...de hogy e miatt lehet nem tudják a garanciával megcsinálni, mert "külső sérüléses"....na két hét múlva megkapom....kíváncsi vagyok hogy mi lesz belőle....


Nagyon azon gondolkodom, hogy ha nem csinálják meg/ cserélik ki (mert van rá garancia) akkor kidobom és veszek egy androidot... -.- nagyon nagyot csalódtam ebben az "ájfónban"....tényleg forradalmi...forradalmian sz@r...


Nektek mi a véleményetek erről?:) Hát persze hogy könnyű ilyenkor arra fogni... -.-



2017. ápr. 24. 18:31
 1/7 Fatal_3rror_ ***** válasza:

Az az igazság, hogy vehet az ember akármennyire drága telefont, a támogatás csak addig tart, míg ki nem lépsz vele a boltból, onnantól meg bármi van, próbálnak elhajtani.


Én Oneplus-sal jártam így. 1 hónap után elromlott a rezgőmotor, elküldtem szervizbe, cserélték a motort, cserébe összekarcolták a kijelzőmet. Persze utólag azzal jöttek hogy "bizonyítsam". Hát mondom kösz. Másodjára is visszaküldtem, ugyanazzal a hibával, és már ki sem cseréltek benne semmit, mert szerintük nincs hiba.


Mikor reklamáltam a Supportnak, belinkeltem 20 fórumot meg videót hogy nekem is ez a bajom, akkor jöttek azzal hogy "az nem bizonyíték" készítsek saját videót...


Hát nagyjából elküldtem őket a k..va anyjukba, kifejtve hogy:

1. Szerintük élvezem hogy 2 hetente kell törölni, postázni, újratenni a telefonom, és 2 hétig a régi szaromat használni mert az új szervizben van? Főleg úgy, hogy a telefonálás szervesen része a munkámnak.

2. Miért nekem kell "bizonyítani" a hibát? Garanciális időn belül főleg nem...

3. Ha egyszer cserélték, elismerve ezzel a hibát, akkor másodjára ugyanaz a hiba már nem hiba?


Szóval utólag bánom a telefonra elköltött 160 ezer forintot, mert hiába vigyázok rá, hiába vettem rá +10-ért gyári tokot, ha elküldöm szervizbe és csak még jobban össze b..sszák. Kicsit olyan, mintha vennél egy zsír új BMW-t de közölnék hogy bocsi, az oldalát meghúztuk mikor kiálltunk vele a szalonból...


De ugyanez van bármilyen eszközzel, ha bármi elszaródik, akkor ott vége. Vagy építőiparban dolgozom, ott is ugyanez megy. Ha egy vállalkozó egyszer ki lett fizetve, onnantól közel esélytelen visszahívni őt garanciális hibák kijavítására.

2017. ápr. 24. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 Fatal_3rror_ ***** válasza:
Az mondjuk tény, hogy nem segíti elő a dolgokat hogy meghajlítottad a telefont és innentől bármit rá tudnak fogni erre...
2017. ápr. 24. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
7%
A véleményem? Ha idegbeteg vagy, ne vegyél negyedmilliós telefont, széttörni az olcsót is szét lehet...
2017. ápr. 24. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
70%
Szerintem garanciáztatnod kellett volna az elején, mert gondolom gyári hibás volt. Így viszont már nem lehet, hogy "elgörbült".
2017. ápr. 24. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
94%
Kb. csak röhögni lehet egy ilyen eseten. Az első héten szarakodott és a garanciáztatás helyett csapkodod. Oké, egy zseblámpa kontakhibánál sokszor segít a falhozbaszkodás, de tipushibát ritkán hoz helyre, a net meg teli van a 6-os sorozat képernyőgondjaival.
2017. ápr. 24. 22:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
55%

iphone 6 és 6 plus modellnél van ilyen probléma (életre kelés/hajlás) 6s tudtommal már erősebb anyagból készül és nehezebb meghajlítani...


Szerintem idegbeteg vagy és ostoba, mondjuk ha megengedheted magadnak akkor az más tészta.


"meg karcos volt, mert nem kaptam hozzá fóliát -.-"

Mert a többi telefonhoz csak úgy dobálják (2014-ben vettem telefont utoljára, de addig nem volt divat)


Amúgy én megjártam apple szervizt úgy hogy azt mondták, hogy el van hajolva holott nem volt, de szerintem a tied lazán visszadobják, hogy hajlott és igazuk lesz...

2017. ápr. 26. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat, de idegbeteg nem vagyok xd...akkor szerintem már rég a pszichiátrián lennék...meg csak egyszer történ olyan hogy nekivágtam a térdemnek....szerintem attól az egy esettől csak nem vagyok idegbeteg
2017. ápr. 28. 21:37

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!