Szóltatok már vissza, ha bunkó volt veletek az eladó/pincér/orvos asszisztense/ügyfélszolgálatos vagy bárki?
Üzletbe belépve kérdeztem meddig vannak nyitva, mert estefelé volt.
A nő felemelt hangon, bunkón közölte, hogy ki van írva az ajtóra. Kérdeztem, hogy a tolón ami elmegy mikor odalépek a papírral együtt?
Ekkor bevörösödött és elfordult, de elnézést kértem amiért szeretnék náluk pénzt költeni.
#1:
Jól van, ősmajom, majd elhisszük neked. ^_^
Igen, mert nem bunkózás a dolga, hanem hogy kiszolgáljon.
Én sem beszélek úgy vele, mintha a seggemből húztam volna ki, szóval ez visszafelé is elvárom.
Nem értem, miért pontozták le a 14-est, sztem igaza van. Amíg nem lép át egy határt egy eladó/kasszás, pont nem érdekel, sőt inkább elmosolyodom.
Különösebb nem érdekel, hogy mit vergődik egy frusztrált, lepukkant alkalmazott. Max. legközelebb máshova megyek, vagy igyekszem elkerülni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!