Ilyen helyzetben ti hogyan fizettétek volna ki a taxist?
A történet pár hónapja esett meg velem és kíváncsi lennék, hogyha esetleg úgy hozná a sors, hogy megint ilyen szituációba kerülök, akkor mi számítana jogos reakciónak?
Tehát a sztori: hajnalban indult a gépem a reptérről külföldre, ezért az egyik családtagom taxit hívott, hogy ne kelljen a nehéz csomagokkal éjszaka átbumliznom a városon. Megjött a taxi, lementem, beszálltam, majd amikor a reptérre megérkezve fizetésre került sor, kiderült, hogy a sofőr nem tud nagy címletből visszaadni. Eleve 10%-ot rászámítva az útiköltségre kértem vissza a pénzemből, így viszont még lehúzott pluszban majdnem egy ezressel. Ráadasul amikor meglátta a pénzt a kezemben, elkezdett káromkodni. Kiszállt, hogy egy kollégával felváltassa, de az elhajtott. Vegül ráhagytam, mert nem akartam emiatt lekésni a gépet, de nem szeretném ha ez megismétlődne a jövőben. Ilyenkor mit lehet tenni? Ráadásul ha elkezd pluszban hangosan káromkodni, akkor bepanaszolhatom a cégnél, ahol dolgozik?
Nehogy már az utas legyen a hibás ha egy SZOLGÁLTATÓ nem készül fel normálisan. Ha neki is reggel van és a korábbi utasok elvitték az összes apróját akkor mielőtt felveszi a következő fuvart menjen el pénzt váltani. Pláne, hogy Budapestről a reptérre egy átlag fuvar díj min. 5-6e forint, egyértelműen nem arról van szó, hogy a blahától az oktogonig ment 1241 ft-ért.
Amúgy meg fizettem volna kártyával - nyilván van kártyád, fura lenne ha nem lenne. De, hogy nem hagyom ott nála jattnak a KP-t az holtziher.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!