Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Hogyan változtassam meg magam?

No_Name3 kérdése:

Hogyan változtassam meg magam?

Figyelt kérdés

Szokásom nem átgondolni a dolgokat, hülyeségeket mondani néha. Én egy végzős szakgimnazista diák vagyok, és jövőre akarok menni továbbképzésre, azaz még egy évet maradok a suliba. A haverjaim elmennek az osztályból egyetemre vagy dolgozni, és azokkal maradok akikkel nem vagyok jóban, akikkel nem nagyon beszélek. Azon vagyok, hogy náluk 3-szor jobban meggondoljam mit mondok, mert szokásuk fikázni ha valaki valami hülyeséget mond, a lányok a legrosszabbak ezek közül. Valami tanács ami nektek bevált?


A másik meg a fogalmazásom, egyszerűen borzalmasan fogalmazok, félreérthetően, de a barátaim mondták is, hogy ezen változtatni kéne. Azt olvastam, hogy sok szép irodalmit kell olvasni, mennyire hiteles? Meg nem tudom kifejezni a gondolataimat, ez a másik probléma, hogyan tudnám gyakorolni és még egyet mondanák ami nem más mint a magyarázás. Egyszerűen nem tudok magyarázni, sokszor én se tudom mit akarok mondani, vagy nem tudom úgy mondani ahogy gondolom, nem tudom mennyire érthető ez.


Kérem szépen a segítségeteket 🙏 !


UI: Én elfogok menni nevelési tanácsadóhoz, nem tudom, hogy pontosan hogyan folyik a vizsgálat, hogy ott is elmondom a panaszaimat és próbál javaslatokat adni mit kéne csinálnom, illetve gyakorolnom? A tanárjaim elintézték, hogy időpontot tudjak foglalni mert ugyanazt a problémát látták mint én, vagyis nem tudom kifejezni magam, nem tudom elmagyarázni amit gondolok.



2023. márc. 3. 21:15
 1/5 Buga válasza:
100%

Első kör, barátkozz!

2.hA LÁTOD A HIBÁIDAT AKKOR AZ NEM HIBA HANEM FELADAT.

3.Élvezd a csendet ,figyelj .Nem kell mindig beszéln ,csak akkor ha megszólítanak.Innentől át tudod gondolni amit mondani akarsz.

4.Olvass és sportolj.Ez mostantól kötelező minden nap.Lehet monitor is csak nem sok.

5.Tudod a Buddhizmus inkább világnézet ,nézz utána.