Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » A barátomnak van igaza?...

A barátomnak van igaza? Lenézi anyukámat mert anyukám a strandon szeret homok várat építeni. Anyukám 4 diplomás 3 egyetemet végzett nő! De szerinte beteges. Mert ez gyerekes. De lehet igaza van? :S

Figyelt kérdés
2015. aug. 20. 22:14
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
100%
Nincs. Építészmérnök vagyok és én is szeretnék homokvárat építeni.
2015. aug. 20. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
100%
Nincs.
2015. aug. 20. 22:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
100%
Ujat nem tudok irni,nincs. Mulyen csaladban nott fel vagy mi erte,hogy ilyen besavanyodott?
2015. aug. 20. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
100%

Ügyvéd vagyok, és imádok "játszani". Ha nem is épp homokvárat építeni, de pl. puzzle-zni, akár legózni... És igen, néha nézek még meséket is. :D (Régi Disney, meg ilyenek.)

És minden ismerősöm is hasonló.

Vagy mindenki beteges, vagy a barátoddal nem stimmel valami.

2015. aug. 20. 22:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim válasza:
100%

Nincs igaza.Ha ezt szereti akkor mért ne.


A te helyedbe én elküldtem volna a tudod hova

Bunko

2015. aug. 20. 22:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem mindegy, ki mi..nekem is van diplomam, ha nem is jogi vagy 3 :), de olyan jo jatszani. A barbiemat is felretettem, majdnem ki lett dobva. Gyerekekmel is szeretek jatszani, ugy mint a kis barataik.


Az meg hogy szinezek vegulis felnott hobbi a felnott kifestokonyvek vilagaban :)


Meg ugy orultem ma, mint egy kisgyerek, mikor apa hazahozta az autot egy het utan szerelotol.


Szerintem ezek kellenek, nem a komoly depizos szigor vagy akarmi...

2015. aug. 20. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 opened paradise ***** válasza:
100%
Nincs és nekem nem kéne olyan aki képes ilyet mondani...
2015. aug. 20. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:
100%