Kezdőoldal » Emberek » Magány, egyedüllét » Hogyan tudnám elérni Aspergere...

Hogyan tudnám elérni Aspergeresként, hogy az emberek komolyabban vegyenek?

Figyelt kérdés

Van egy enyhe fokú Asperger-szindrómám, ami miatt az emberek rögtön bekategorizálnak "csodabogárnak" miután megismernek. Pedig elég sok minden érdekel, kb. ugyanaz, mint ami a többi "normális" embert is, filmek, zenék, sport, jó kaják, utazás. Ennek ellenére mégsem tudok normális emberi kapcsolatokat kialakítani. Sok Aspergeres ismerősöm van, akik nálam súlyosabb fokúak (elvileg), mégis könnyebben ismerkednek.

A legrosszabb az, hogy nem vesznek komolyan. Ha nem informatika a téma (programozó vagyok), akkor olyan, mintha nem is hinnének nekem, hogy én ehhez is konyíthatok valamit. Ha ajánlok valakinek egy filmet, egy zenét, vagy egy jó éttermet, ezeket sosem szokták megfogadni. Sőt, meg sem jegyzik, oda sem figyelnek rá, amit mondok, mint többször kiderült. Pedig amikor valaki mégis hallgatott rám (elég ritka), az eddig még nem bánta meg.:) Ha a "népszerű" kolléga mond valamit, arra persze mindenki egyből odafigyel, akármilyen hülyeséget mond. A legbántóbb, hogy néha informatikai kérdésekben is megkérdőjeleznek, pedig sosem fordult még elő, hogy szakmailag hülyeséget mondtam volna.



2020. aug. 15. 17:10
 1/9 anonim ***** válasza:
84%
A homlokodra van írva? Ha nem produkálsz egyértelmű tüneteket, akkor nem kell elmondani egy ismeretség elején.
2020. aug. 15. 17:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
76%
A csodabogarakat lehet a legjobban kedvelni:D-szóval fel a fejjel:)
2020. aug. 15. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
24%

nézd csak:


[link]

2020. aug. 15. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
84%

HONANN tudja bárki is, hogy Aspergeres vagy, ha nem ezzel kezded?????

Ugyanis az enyhe-közepes Asperger nem feltünö, ezt senki nem veszi észre magától.