Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » A MÁV-osok nem érzik gáznak,...

A MÁV-osok nem érzik gáznak, hogy a mávnál dolgoznak?

Figyelt kérdés

A legótvarabb szeméttelep a cég a legnagyobb jóindulattal. Szervezetlenség, mocskos, lepusztult, igénytelen, csöves vonatok, szutykos pályaudvarok, a szolgáltatás minősége pedig egy nagy 0.

Egyik mávos ismerősöm mondta, hogy mekkora család a MÁV, hát én a pofámat elszégyellném, ha ennek a 19. századi igénytelen fosnak a tagja lennék.


2021. jún. 9. 09:48
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%
Te nem utaztál még Flirt és KISS vonatokkal. Ha utaztál volna, nem mondanál ilyen butaságokat.
2021. jún. 9. 10:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
A Flirt és KISS vonatok nem az átlag vonatok, amivel az ember iskolába, vagy munkába megy. Amiatt pedig hadd ne kelljen már s*gget csókolni a máv nevű szutyoknak, hogy van néhány vonat, ami hozza a 21. századi szintet.
2021. jún. 9. 10:07
 3/11 anonim ***** válasza:
79%

Nem ők tehetnek róla, hogy ilyen a máv. Ő csak egy alkalmazott. Szeretheti ettől a munkáját, lehetnek jófej munkatársai is. Én is szeretek ápolóként dolgozni, függetlenül az egészségügyi helyzettől.


Amúgy az Ön helyében én szégyellném a pofámat az előítéleteim miatt. Aki egy embert a munkahelye alapján ilyen szinten is megítél, az a szemembe csak egy ostoba gyermteg lélek.

2021. jún. 9. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
100%

"A Flirt és KISS vonatok nem az átlag vonatok, amivel az ember iskolába, vagy munkába megy.


Hát pedig az ingázó forgalom nagyon nagy része a budapesti agglomerációban keletkezik, ott pedig csak ilyenek járnak már jóformán. Tehát szerintem nevezhetőek "átlag vonatnak".



"van néhány vonat, ami hozza a 21. századi szintet."


Van a MÁV-nak 123 Flirt, 10 Talent, 31 Desiro és folyamatosan jön a 40 Kiss. Én tudom hogy a vidéki fővonalakon sok helyen még mindig fecske BHV jár, de azért azt nem mondanám hogy csak néhány darab korszerű vonata lenne.

2021. jún. 9. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
100%

"A Flirt és KISS vonatok nem az átlag vonatok, amivel az ember iskolába, vagy munkába megy."

Vonaltól függ. Nekem pl. pont ezek az átlag vonatok, sok éve ezekkel járok suliba, munkába a mindennapokban.


Amúgy nyilván nem az egyszeri dolgozó hibája. Párom épp most akar jelentkezni hozzájuk állásra, nincs ezzel semmi gond.

2021. jún. 9. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
100%

Legalább dolgoznak valamit, nem a valagukat vakarják....


Te meg foglalkozz a magad dolgával.

2021. jún. 9. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:

Az én dolgom, hogy időben, színvonalas szolgáltatással beérjek A-ból B-be.

Nem tudom, hányszor kell még erőszakosan elküldenem az illetékeseket az anyjukba és hányhasonló hangvételű panaszlevelet kell írni, hogy ez változzon.

2021. jún. 9. 11:28
 8/11 anonim ***** válasza:
100%

Sokszor. Szerinted a BKK jobb? Nyáron ha megy a klíma, akkor is fűt, az ablakokat nem lehet lehúzni. Késik, ha esik az eső beázik.

A buszok hetente lerohadnak, a villamosok szintén.


Reggel szagolhatod a fokhagyma-és pálinkaszagot, délután meg az izzadtságszagot, mert senki nem ismeri a dezodort.


Épp ezért kell letenni a jogsit, venni egy kocsit és csak akkor kell igénybevenni a szolgáltatást, ha nagyon nincs más lehetőséged és muszáj menned.

2021. jún. 9. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
100%

"Nem tudom, hányszor kell még erőszakosan elküldenem az illetékeseket az anyjukba és hányhasonló hangvételű panaszlevelet kell írni"


Egyszer sem kell, próbáld meg higgadtan, kulturáltan megfogalmazni a problémákat az illetékesek felé és ne alpári módon tedd.

Egyébként meg nem az vasúti alkalmazottak tehetnek arról hogy ilyen színvonalú a vasúti közlekedés. Amit lehet, gondolom megtesznek, de ha az állam nem költ a vasútra akkor az nem is lesz jobb színvonalú soha. Kevés pénzből meg szerintem senki ne várjon csodát.

2021. jún. 9. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
100%
Gondolkodtam, hogy írjak-e róla hosszabban. Nem fogok, több okból sem. Maradjunk annyiban, hogy amikor egy vasúti járműszerelő, akár géplakatos, akár villanyszerelő végzettséggel jóval kevesebbet kap, mint egy betanított gyári munkás, meg kevesebb a fizetés egy átlagos mérnöki beosztásban 3,5/5,5 év egyetem + isten tudja mennyi vasúti képzés után, mint egy jobban fizető magánvasútnál mozdonyvezetőként, nem tudom, mit kell csodálkozni. Ha nem lennének a szakmájukat szerető, elhivatott emberek is a vasútnál, itt már hatalmas bajok lennének. A politikai döntéshozóink hozzáállása miatt ég a pofám, nem azért, mert vasutas vagyok.
2021. jún. 9. 18:49
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!