Szerintetek, ha a nagyfőnök írna egy szöveg, hogy mit mondhat a többi ember, akkor könnyebb lenne visszakövetni a beszédüket, emellett kevesebb vita lenne? (Elméleti kérdés.)
Ha a főnököm írna egy szöveget, hogy mit mondhatok, körbe is röhögném. Bár mondjuk attól is függ, hogy mivel kapcsolatban.
Ha mondjuk kifelé kommunikáció, tehát ügyféllel, beszállítóval..., akkor egyértelmű, hogy meg van határozva, mit lehet nekik mondani. De ha belső, akkor azt mondok akárkinek, amit akarok, persze a normálisság határain belül.
Nálunk adtak ki hasonlót.
Például a k...a any...t b...d meg te r..... g..i helyett azt kell mondani, hogy "ez nem kivitelezhető".
Kevesebb a veszekedés így.
Hát ezt egy automata is tudja, erre nem kell embereket felvenni, csak egy szinkronszínészt fizetni, hogy mondja be azt csá.
Van ilyen, pl külföldön ha az pl államtól, orvostól vagy pl a mobil szolgáltatódtól, nagyobb cégektől akarsz valamit.
Ilyen automata menün kell átmenni, és csak akkor beszélsz emberrel, ha valami különleges szitu van...otthon nem tudom van-e ilyen, nem Magyarországon élek.
Ha embereket foglalkoztat, annak oka van.
Egy hetvenöt éves vidéki, kétkezi munkás Teri néni esetén tök más nyelvezettel kell elmagyarázni, eladni, problémát felmérni mint mondjuk egy 19 éves informatika szakos Balázsnak, mások lesznek a problémák, igények is.
Pont ez a kommunikatív, interaktív munkák lényege, megtalálni a közös pontot, felmérni a másik szükségleteit.
Ha át van fogalmazva a spiel, általában az emberek jobban figyelnek a dolgozókra
Nyilván szabályok kellenek, de betüről betüre megírt szöveg csak fehér zaj lesz, pláne ha a dolgozó egész nap ugyanazt mondja szóról szóra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!