Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Hogyan zajlik egy telefonos...

Hogyan zajlik egy telefonos ügyintéző munkanapja? (Telekom)

Figyelt kérdés
Sziasztok! Szeretnék egy sztorit írni, amiben a főszereplő a Telekomnál dolgozik telefonos ügyintézőként. Szükségem lenne egy leírásra, hogy mi ennek az állásnak a pontos megnevezése (akár többféleképp), szinonimája e a call centeres kifejezés, hogy zajlik le egy napja a dolgozónak, hogy néz ki az iroda, a munkaasztal, közvetlen kapcsolatteremtés adott e a dolgozók között, vagy elhatároltak e bizonyos szinten egymástól és meg kell tenni néhány lépést az irodában/irodák között, és ilyesfélék. Mi a felettesük megnevezése? Mindenki ugyanolyan hívásokat kezdeményez és fogad, vagy vannak különböző szintek? Mi az elvárt ruhaviselet a munkában, amennyiben nem otthonról végzi valaki? Nincs ismerősöm, aki ebben jártas lenne és sokat jelente egy saját, részletes tapasztalat elolvasása. :)

2021. dec. 19. 12:02
 1/7 anonim ***** válasza:
12%
Ennél unalmasabb témát nem tudtál találni?
2021. dec. 19. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
62%
Írj olyanról, amit ismersz.
2021. dec. 19. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:

Nem fogja szerves részét képezni a történetnek, nem tanulmányt szeretnék róla írni, csak kellőképp informálódni ahhoz, hogy hitelesen tudjam átadni a főszereplő lényét, amihez hozzátartozik az is, hogy áll az “unalmas” munkájához. Ez az egy jutott eszembe, ahol idegenekkel kell arctalanul csevegni, ami viszont fontos lenne.

Szóval továbbra is szívesen várom a megfelelő válaszokat!

2021. dec. 19. 14:35
 4/7 anonim ***** válasza:
70%
Call centeres vagyok, írj privátban.
2021. dec. 25. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%
Ha még aktuális nekem is írhatsz, call centeres vagyok én is, csak nem ügyintéző.
2022. jan. 6. 10:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%
Nem telekm, de telefonos ugyfelszolgalat: rengeteg hivast kell fogadni, reggel belepsz a vonalba, egybol csorog, latod, hogy varkozasban van meg vagy 20-30 hivas. Ahogy leteszed becsorog a kovetkezo, ez megy egesz nap. Sokan kioktatnak, szamonkernek, veled fognak kiabalni akarmilyen hiba történt a rendszerben. Napi szinten hallod:"en onoknel nem fogok tobbet vasarolni/szolgaltasat igenybe venni" (hala az egnek, egy hulyevel kevesebb) "magyarazza mar meg nekem hogy" (hiaba mondod el a szabalyt, amit egyebkent o is elfogadott amikor alairt/rendelt, ugyis kotekedni fog), "hat ezt megis hogy kepzelik", "feljelentem magukat", "meg fogjak banni, hogy.." stb. mindezt orditva. Kioli az emberbol a lelket teljesen. Eleg nehany honap es kedvetlen lesz az ember, gyomorgorccsel kel fel, megundorodik az emberektol, egyenes ut a kiegeshez ez a munkakor. Mellesleg telefonalas kozben kell intezni az ugyeket is, tovabbitani a problemat, valaszolni stb. mert nincs ido egyszeruen a bejovo hivasoktol. Remalom az egesz.
2022. márc. 7. 14:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

#6

Hol dolgozol?

2022. márc. 7. 17:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!