Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Ha programozó vagyok és...

Ha programozó vagyok és melósruhában vagy kezes-lábasban mennék az amerikai egyetemre oktatni adni az gáz?

Figyelt kérdés

Programozónak tanulok, lassan végzek. Természetesen mellékesben egyetemi oktató szeretnék lenni.


Alapvetően igényes vagyok minden téren, de elképzelhetetlen számomra hogy öltönyben, nyakkendőben, mint egy selyemfiú jelenjek meg a Bostoni Egyetemen.



2022. jún. 18. 20:21
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
inkább aludj egyet.
2022. jún. 18. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
77%
Nem gaz.
2022. jún. 18. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%
Könyörgöm ne járasd le ennxire a magyarokat, így sincs jó hírünk.
2022. jún. 18. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
94%
Nagy szerencse, hogy SEMMI ESÉLYED a Bostoni egyetemen tanítani!
2022. jún. 18. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
84%
En jobb poloban es farmerben tanitottam 3 evig amerikai egyetemen. Ne hidd hogy ez annyit szamit.
2022. jún. 18. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem meg ne kamuzgass össze vissza, mert kib@szott idegesítő a sok hülye kérdést olvasni tőletek már....
2022. jún. 19. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
47%

Ketlem hogy egyetemi tanarkent bemehetsz poloban meg rovidnadragban tanitani. Ha nincs is oltonyod, de azert egy normalis nadrag es ing alap.

Egyenlore csak almodozol mert kb 0 eselyed van kint tanitani jusaban. Megis mire adnanak vizumot?

2022. jún. 19. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Nem várja el a vasalt öltönyt senki sem az egyetemi oktatóktól, de azért igényesnek illik lenni. Azért a melósruha meg a szmoking között vannak átmenetek... egy normális ing, sőt egy sima póló is már megteszi.
2022. jún. 20. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim válasza: