Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Hogyan írjak önéletrajzot, ha...

Hogyan írjak önéletrajzot, ha pályakezdő vagyok?

Figyelt kérdés

2 hete végeztem az iskolával, informatikai rendszerüzemeltető emelt szintű technikusi végzettségem van, viszont fogalmam sincs, hogy miket kellene beleírnom egy önéletrajzba az alapadatokon kívül.. Csináltam már egyet, de nem érzem jónak, mert csak az elérhetőségem van ott, illetve a végzettségeim.


Munkatapasztalatom nincs.


Bármit ötlet, hogy mit lehetne pályakezdőként hozzátenni még?



2023. jún. 15. 13:01
 1/4 anonim ***** válasza:
2023. jún. 15. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
42%
Ha nem magamnak ártanék vele, "istenemre" beleírnék - 18-20 évesen is - 30 év munkatapasztalatot az idiótáknak, - csak hogy vegyék már észre az idiotizmusukat!
2023. jún. 15. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Én hozzátennék skilleket, nagyon rövid bemutatkozást, egy fényképpel is lehet a lapon az üres helyeket csökkenteni, és ha nem találsz semmilyen szakmáddal kapcsolatos munkát, akkor most itt a nyár, van sok lehetőség további képzésekre, önképzésre, szóval ezzel is bővíteném a portfólióm.
2023. jún. 15. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

- képességek, készségek (és ide bármi lehet, el sem tudod képzelni, minek milyen haszna lehet... ilyen-olyan számítógépes szoftverek ismerete, programozási nyelvek, jogsi, idegennyelv-ismeret... jó, talán olyasmit ne, hogy mennyi liter sört tudsz meginni egy nyeléssel :D)

- ha volt valami szakdolgozat jellegű munka, amit le kellett adni a szakképesítésen, az - legalábbis, hogy milyen címmel, milyen témáról szólt, vagy ha vmi gyakorlat volt a végén

- ha végeztél bármilyen önkéntes munkát, vagy családi vállalkozásban, havernak besegítettél bármiben, ami releváns lehet

- suliban bármilyen pluszmunka vagy kurzus, amit tanulmányaid mellett végeztél

2023. aug. 1. 01:28
Hasznos számodra ez a válasz?