Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Aki kereskedelemben dolgozik,...

Aki kereskedelemben dolgozik, azon belül nagyobb üzletben, hogyan dolgozza fel hogy bármit csinál leszólják?

Figyelt kérdés

Nem kollégákra gondolok, hamem vásárlókra. Kezdjük ott hogy arra sem méltatnak hogy köszönjenek. A másik véglet aki nem hogy nem köszön, elkezdi mondani a kérdését, annyit sem mond hogy "elnézést" aztán persze meg van illetődve ha tovább megyek mert nem tűnik fel hogy nekem szólt.

A vásárlók zöme türelmetlen, arrogáns és bunkó, kevesen vagyunk az üzletre, de még ennek a kevés embernek is elmegy minden életkedve.

Azt hiszik nekünk kizárólag annyi dolgunk van hogy beülünk a pénztárba kasszázni nekik, eszükbe sem jut hogy kismillió feladat van amit el muszáj végezni és ez a kasszázás rovására megy. De ezeket a feladatokat a fejesek adják, nem mi találjuk ki. Ha a feladat nincs meg a műszak végére, akkor a főnökség bax le, ha viszont a kasszázást teszed háttérbe akkor meg a vásárlók szednek szét.

Arra is megy a panasz hogy gyorsan kasszázunk, ennyire nem lehet megérteni hogy mérik az időnket és ki is rúghatnak ha lassúak vagyunk?

Mind1 is...


A lényeg ami felcsesz, hogy a főnökség figyeli a google értékeléseket és pl a mai napra 2 egycsillagos értékelést és pár "szép" szavat is bezsebeltünk. 4-en voltunk az egész üzletben és 13 órán át húztuk az igát mégis bunkók vagyunk, kapkodunk, csapkodunk, raklap mindenhol, kassza csak 1, hosszú sorok.

Hogy lehet ezt elviselni?

Oké, ne olvassam a google értékeléseket, de ha nem olvasom, akkor meg kasszában ülve vagy a bolt közepén kezdenek kioktatni vagy szidni a sárga földig "túlzás nélkül".

Kidolgozom a belem mégsem kapok még egy karcsú megértő pillantást sem.


2023. jún. 25. 22:45
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:
78%

Penny? Ahol a biztonsági őrrel a dolgozók munkáját figyeltetik, nem azt, hogy ki lop. Megvan a véleményem az ilyen cégekről! És tisztában vagyok vele, hogy nem a dolgozó, agyon hajtott eladó a hibás, hanem a telhetetlen, hozzá nem értő tulajdonos és vezetőség. Az ő szemükben ahogy a dolgozó, úgy a vásárló sem számít abszolut semmit. Csak és kizárólag a profit! A lábam nem teszem be ilyen marhaterelő csarnokokba, max ha munka után más nem esik az utamba.

Ha a vezetőség a seggvakarás közben ráér véleményeket olvasgatni, már nem egyszer olvashatta azt is, mivel évek óta sok cikk megjelent már ezzel kapcsolatban, hogy a vásárlók rühellik, amikor a kasszás olyan tempóban vágja a fejükhöz a megvasárolt árut hogy az ember beleszédül. Ez értelmetlen és megalázó, idegesítő. Vásároltál? Fizettél? Akkor most már gyorsan takarodj! Ez az üzenet jön le mikor a pénztáros belebassza a cuccaim közé a következő sorban álló cuccait.

Hát bocsi, de nem kapkodok, ha fejre állna, akkor sem.

Minek erőltetik ezt, ha már nyilván tudhatják, hogy a legtöbb vásárlónak herótja van ettől!?

Én türelmetlen ember vagyok, de nem várom el hogy őrült módjára hajigálja elém amit lekasszázott, megelégszemnaz emberi normál tempóval. Egyetlen ami zavar, ha ismerőst lát és csevegni kezd, vagy amikor a reggeli meg délutáni csúcsban csak egy kassza van nyitva. És tényleg kilométeres a sor. De ez is a vezetőséghibája, mert a kelleténél jóval kevesebb dolgozót alkalmaznak. Ezen is spórolnak. A dolgozók és vásárlók rovására természetesen!

Ráérős, olvasgató tulajok, vezetők, embertelen gusztustalan, amit művelnek a dolgozóval és a vásárlóval is!!

Óva intenék mindenkit attól hogy valaha is kereskedelemben akarjon dolgozni!

2023. jún. 26. 07:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 anonim ***** válasza:
80%

#8

Jó is lenne ha ez ilyen egyszerű lenne. Tanulok és hopp, máris jobb munkám van. Aha...

Jó pár munkahelyen megfordultam én is. Nem egy agyon tanult, intelligens, csinos, fiatal, adómentes kollégát láttam jóval rangon aluli munkakörben. Pl érettségivel, felsőfokú képzettséggel takarítani. Mert nem volt hátszele, ide vették fel, és valamiből élni kell, amíg az álommelót keresi ezen a szemétdombon.

2023. jún. 26. 07:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 anonim ***** válasza:
67%
Én is pont ezért hagytam ott a kereskedelmet és többet nem vagyok hajlandó ott dolgozni, az alulfizetettség és a vevők miatt. És teljesen mindegy hogy melyik cégnél dolgozol ahogy az is hogy multinál dolgozol vagy kisboltban az emberek mindenhol ilyenek, és a fizetés is.
2023. jún. 26. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!