Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Ti milyen hamar illeszkedtetek...

Ti milyen hamar illeszkedtetek be a munkahelyre?

Figyelt kérdés

Most kezdtem egy új munkahelyen, eddig 4 napot voltam dolgozni. Én eléggé visszahúzódó vagyok, akiket nem ismerek azokkal szemben csendesebb vagyok, de ha már jobban megismerek valakit és eltelik egy kis idő akkor én is merek nyitni a másik felé. Szóval a lényeg, hogy időre van szükségem, míg feloldódom és megtalálom a helyem.

Nem vagyok az a fajta aki már az első napon kitálal az életéről vagy ilyesmi. Meg mivel kezdő vagyok próbálok arra figyelni, hogy mindent jól csináljak. Amúgy eleve egy elég pörgős munkakör, tehát amíg tanulok is kevesebb időm van beszélgetni, mert mindig van mit csinálni.

Persze szoktam a kollégákkal beszélgetni, van akivel többről, mint munka, de van akivel csak a munkával kapcsolatos dolgokról.

Az egyik kolléganő megemlítette, hogy én milyen csendes és visszahúzódó vagyok és hogy nyugodtan kérdezgethetem Őt is, hogy mit csinál mi van vele stb. Én erre mondtam neki, hogy én alapból ilyen vagyok új helyen és hogy nekem időre van szükségem, hogy megnyíljak mások előtt. Tehát az hogy 4 napja vagyok ott az még annyira kevésnek számít szerintem. Meg várom, hogy nekem jöjjön belülről az, hogy na most már tudok nyitni, mert ezt végül is én érzem. Ha azt mondanám, hogy ott vagyok már hónapok vagy évek óta és nem nyitok mások felé, akkor azt mondom oké, de így. Amúgy a többiekkel többet beszélgetek csak valahogy vele még nem találtam meg a közös hangot, mert ráadásul idősebb is jóval nálam. De szerintem idővel úgyis kialakul, nem hiszem, hogy ezt siettetni kellene. :)


Nektek erről mi a véleményetek?

Ti milyen hamar illeszkedtetek be?


25/N



2014. jún. 27. 08:57
 1/3 anonim ***** válasza:

Persze, kialakul magától. Nem érdemes ezen nagyon rugózni.

Én nem gondolkodok beilleszkedésben egyébként. Ha van közös téma a kollégákkal, beszélgetünk. Ennyi.

2014. jún. 27. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?