Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Hogyan találjak megbízható...

Hogyan találjak megbízható munkatársakat?

Figyelt kérdés

Az a helyzet, hogy elég sok munkám van, és át adnám másoknak, de félek, hogy "vadidegenek" visszaélnének vele.

A lényeg, hogy magántanár vagyok és elég sok tanítványom van, sokszor ütköznek, de nem akarom őket elveszíteni.

Gondoltam arra, hogy adok fel hirdetést, és ugye én intézek mindent, így nem a teljes összeget kapná meg a "beosztottam". Viszont félő, hogy valami susmus lenne a hátam mögött.

Mit tegyek?

Kockáztassak, vagy hagyjam elveszni a tanítványaimat?


2014. szept. 26. 21:13
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Nyílván annyit kell bevállalni, amennyit még elbírsz. Mi értelme felhalmozni a munkát, ha nincs rá elég időd és ezzel kiszúrsz a tanulókkal is meg a többi magántanárral is?
2014. szept. 26. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
szerintem aki magántanár mint te és tanítani akar az szerez magának diákot és nem "adózza" le neked...
2014. szept. 26. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:

Ajánld fel a diáknak, hogy ha hajlandó egy másikkal egyszerre az órán lenni, kap 30% árengedményt. Szerintem két emberrel is kényelmesen tudsz foglalkozni.

Vagy simán csak emelj árat, akkor jobban is jársz, meg kevesebben is lesznek. Vagy többen, sosem lehet tudni.

2014. szept. 26. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:

"Nyílván annyit kell bevállalni, amennyit még elbírsz. Mi értelme felhalmozni a munkát, ha nincs rá elég időd és ezzel kiszúrsz a tanulókkal is meg a többi magántanárral is?"


Miért szúrok ki bárkivel is?

Ha engem hívnak mit tegyek?

Ott van X ember, akkor miért én vagyok a hibás, ha nem őket keresik?

Nap mint nap rázok le 1-2 embert, akiket nem szeretnék, és pont ezért tettem fel ezt a kérdést!