Mit kell csinálni egy call centeresnek?
Láttam a neten egy call center telefonos értékesítő munkát de félek elkezdeni félek hogy nem fogom tudni csinálni..
Mit kell csinálni azt értem hogy telefonálni és eladni de ezek mellett mit? Miket kell közben a laptopon csinálni?
Van egy adatbázis, illetve valamilyen szoftver amit használnak a cégek.
Reggel leülsz a gép elé, belépsz ebbe a programba, sok helyen már innen indítod a hívást, nem telefonról.
A hívást rögzítik adatvédelmi okokból, de a rendszerben neked kell beírni a történéseket. Pl kivel beszéltél, mit beszéltél, ha szerződést kötöttek, akkor az adatokat beírni, mit rendelt ilyesmik. Be tudsz állítani visszahívást is.
Tehát a híváshoz kapcsolatos adminisztráció.
Ne ilyet keress, ha call center állásban gondolkozol. Itt te indítod a hívást, legtöbbször totál alkalmatlan a hívásod, és ezzel le is ráznak. Fizetés úgy néz ki, hogy alap (éhenhaláshoz is kevés) + jutalék (megkötött szerződések száma/eladott termék, minél több annál jobb). Nem minden hívásban tudsz értékesíteni!
Keress olyat, ahol az ügyfelek téged hívnak (szolgáltatói szektor). Ez se álommeló, mert sokszor retardáltak telefonálnak olyannal, hogy nincs internet, aztán mérsz egyet, látod, hogy van, elkezdesz kérdezősködni, hogy wifin keresztül internetezik-e, de már a kérdést sem érti. Aztán 5-18 perc között végre hajlandó BEKAPCSOLNI a laptopot!!! hogy felolvassa a "hibaüzenetet": a windows 10 fiókbejelentkezés kéri a jelszót (amit nem tud - kizárta magát a saját gépéből) és nem érti miért kell neki informatikust hívni, küldjek én szerelőt... 😀
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!