Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Mit kell csinálni egy call...

Mit kell csinálni egy call centeresnek?

Figyelt kérdés

Láttam a neten egy call center telefonos értékesítő munkát de félek elkezdeni félek hogy nem fogom tudni csinálni..

Mit kell csinálni azt értem hogy telefonálni és eladni de ezek mellett mit? Miket kell közben a laptopon csinálni?



2019. máj. 26. 09:37
 1/4 anonim ***** válasza:
65%
Idióta barmoknak kell könyörögnöd telefonon, hogy vegyenek tőled valamit.
2019. máj. 26. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%

Van egy adatbázis, illetve valamilyen szoftver amit használnak a cégek.

Reggel leülsz a gép elé, belépsz ebbe a programba, sok helyen már innen indítod a hívást, nem telefonról.

A hívást rögzítik adatvédelmi okokból, de a rendszerben neked kell beírni a történéseket. Pl kivel beszéltél, mit beszéltél, ha szerződést kötöttek, akkor az adatokat beírni, mit rendelt ilyesmik. Be tudsz állítani visszahívást is.

Tehát a híváshoz kapcsolatos adminisztráció.

2019. máj. 26. 09:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%

Ne ilyet keress, ha call center állásban gondolkozol. Itt te indítod a hívást, legtöbbször totál alkalmatlan a hívásod, és ezzel le is ráznak. Fizetés úgy néz ki, hogy alap (éhenhaláshoz is kevés) + jutalék (megkötött szerződések száma/eladott termék, minél több annál jobb). Nem minden hívásban tudsz értékesíteni!


Keress olyat, ahol az ügyfelek téged hívnak (szolgáltatói szektor). Ez se álommeló, mert sokszor retardáltak telefonálnak olyannal, hogy nincs internet, aztán mérsz egyet, látod, hogy van, elkezdesz kérdezősködni, hogy wifin keresztül internetezik-e, de már a kérdést sem érti. Aztán 5-18 perc között végre hajlandó BEKAPCSOLNI a laptopot!!! hogy felolvassa a "hibaüzenetet": a windows 10 fiókbejelentkezés kéri a jelszót (amit nem tud - kizárta magát a saját gépéből) és nem érti miért kell neki informatikust hívni, küldjek én szerelőt... 😀

2019. máj. 28. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Az eladásra központosító melók a call center legalja, szerintem. Ha már call centerben gondolkodol, akkor, ahogy már előttem írták, ügyfélszolgálatost próbálj meg, az egy kicsit könnyebb, de, ahogy ezt is írták, mindenfele és minden területen nagyon sok a hülye.
2019. máj. 30. 00:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!