Kezdőoldal » Ételek, italok » Egyéb kérdések » Panaszkönyvbe írtál már be...

Panaszkönyvbe írtál már be valami miatt, boltban, étteremben, stb?

Figyelt kérdés
Mi volt az ok?

2023. júl. 22. 18:06
 1/8 anonim ***** válasza:
71%
A Mekiben ettem, de miután leadtam a tálcát, rájöttem, hogy wc-re kellene mennem. Levettem egy másik tálcáról egy blokkot és azzal akartam bemenni, de a vénasszony nem akart beengedni, hiába mondtam, hogy az előbb ettem ott. Nem igazán kultiválom, ha meghazudtolnak. Kaptam egy bocsi levelet, de ennyi. Semmilyen kárpótlás.
2023. júl. 22. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
Nem, soha.
2023. júl. 22. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%

Az egyik hiperben általában mérsékelten pókerarcú pénztárosok ültek. Olyanhoz kerültem, aki kifejezetten kedves volt, és nekem is elég jó napom volt. Szóval írtam a vásárlók könyvében hogy nagyon kedves volt a pénztáros. :-) Kicsit meglepődtek, mert ilyenért nem szokták elkérni a vásárlók könyvét :-D


Így utóbb visszagondolva lehet, hogy többször kéne ezt csinálnom, hiszen nekem is jól esik ha visszajelznek, hogy jól csinálom a munkám.

2023. júl. 22. 18:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%
Nálunk nincs vásárlók konyve -nem Magyarországon elek- de én mindig írok visszajelzest az üzletnek, ha van rá lehetőség. Ha jó a tapasztalat akkor a weboldalon mindenki számára látható módon, ha nem jó, akkor előbb mindenképp e-mailben.
2023. júl. 22. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%
Nem, de volt, hogy rendszeresen jartam valahova es egy eset utan tiz evvel sem teszem be a labam, inkabb a varos masik feleig megyek.
2023. júl. 22. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
52%
Nem, kétlem hogy a gyakorlatban ugymond bárki ellenőrizné, vagy lenne hatása.
2023. júl. 23. 03:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
100%

Panaszkönyvbe nem, de panaszlevelet már írtam mobil, internetszolgáltatónak.


TÖBBnek is, egy sajnálom levéllel volt mindig elintézve. Ezért vagyok úgy vele, hogy fölösleges írni.


Viszont: ismerősöm írt múltkor a Hell Energynek egy észrevételt és kapott kárpótlásul egy karton (24 db) HEll üdítőt (futár vitte házhoz neki ingyen), szerintem teljesen korrekt volt részükről.

2023. júl. 23. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
84%

Sok értelme nincs.

A panaszkezelő munkakör lényege is nem a probléma orvoslása, hanem az, hogy az ügyfélelégedettség visszaálljon olyan szintre a panaszoló részéről, hogy ne menjen tovább magasabb szintű pl: Békéltető Testület területére az ügy.


Kárpótlás legtöbb helyen nincs, változtatni sem szoktak, csak jön egy sablon mondat, hogy a jövőben jobban figyelnek az ügyfélelégedettségre és bíznak abban, hogy következő alkalommal már nem lesz efféle problema.

2023. júl. 23. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!