Kezdőoldal » Ételek, italok » Élelmiszerboltok » Mi a teendő ilyenkor?

Mi a teendő ilyenkor?

Figyelt kérdés
Szeretném megkérdezni, hogy mi a teendő olyankor, amikor veszek egy terméket, és rossz? Milyen jogom van ilyenkor? Visszavihetem és kérhetek újat helyette?

2019. szept. 9. 15:05
 1/5 anonim ***** válasza:
Mi az, hogy "rossz"?
2019. szept. 9. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Romlott.
2019. szept. 9. 21:11
 3/5 anonim ***** válasza:
Hol veted ?
2019. szept. 10. 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Ha megvan a blokk és olyan értelmeben rossz, hogy nem megfelelöen tárolhatták az üzletben, akkor visszaviszed és általában kicserélik.
2019. szept. 10. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
100%

Blokkal és csomagolással együtt visszaviheted a boltba. Fontos, hogy mindkettő meglegyen, mert az egyik bizonyítja, hogy te vetted, a másik pedig, hogy szavatossági időn belül romlott meg. Azt is neked kell bizonyítani, hogy nem a te hibádból romlott meg. Tehát ha veszel egy kiló húst, és egy hét múlva viszed vissza, akkor jogosan feltételezik, hogy a hűtő helyett a nappali közepén tároltad, így nem az ő hibájuk. Nehezen romló, tartósított ételekkel könnyebb dolgod van, hiszen pl. egy liter olaj normális körülmények között nem avasodik meg 2 nap alatt.

Változó, hogy melyik bolt mennyire veszi komolyan a panaszodat, és mennyire kötekednek. Ha udvarias vagy, általában ők is inkább azok, de azért 100%-os sikert ne várj.

2019. szept. 10. 09:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!