Kezdőoldal » Ételek, italok » Élelmiszerboltok » Bunkó kasszás. Hogyan kell...

Bunkó kasszás. Hogyan kell írni a vásárlók könyvébe, ki kell tépni valamelyik oldalt magamnak? Ha beleírok, akkor mi lesz?

Figyelt kérdés
Van egy hely, nem szívesen megyek oda, mert olyan bunkó, flegma, fölényes a kasszás, hogy mindig megalázva érzem magam. És mindenkivel ilyen, ilyen a stílusa alapból, de senkit nem láttam még, hogy kikérte volna magának, inkább csendben maradnak az emberek, még a viselkedésük is elnézéskérő lesz! Nem értem az egészet, vendéglátó helyen hogyan lehetséges ez, miért nem zavar senkit? Rákerestem a helyre neten, egy komment volt, ahol írta valaki, hogy cső bunkó a csaj. Inkább nem is jártam oda, de múltkor olyan éhes voltam, muszáj volt bemennem, de megint megbántam rendesen. Mit írjak a vásárlók könyvébe, és hogyan, hogy azt komolyan vegyék?

2018. máj. 25. 12:58
 1/5 anonim válasza:
89%

Tyű, számtalanszor belefutottam én is hasonló szituációkba, szóval leírom az én tapasztalataimat.


A legfontosabb az ilyen helyzetben, hogy légy talpraesett és ne hagyd magad. Ha kell, mond ki, amit gondolsz és állj a véleményed mellett. A kasszás is emberből van, nem magasabb rangú nálad, nyugodtan megmondhatod neki a magadét, persze kultúráltan.


Én így cselekedtem, mikor ebben a helyzetben voltam. Nem volt kérdés, hogy el -e kérem a panaszkönyvet, akár emberről volt szó, akár termékről, ha boltban történt az incidens. Kiálltam magamért és megmondtam az eladónak, hogy az olyan hangnemet, amilyet rám zúdított nem tűröm és mivel minden cégnél él annak joga, hogy a vásárló leírhassa panaszát, nyugodt hangnemben elkértem a panaszkönyvet, amit persze nehezen kaptam meg, szóval erre te is készülj fel. Leírtam, hogy mik a tapasztalataim az eladóval kapcsolatban, aztán, hogy én, mint az adott üzletben betérő vásárló, mennyi és milyen szintű gúnyolódást, mocskolódást éltem át, persze azért, mert a munkavállalónak nem éppen felhőtlen napja volt.


Ha te is erre az elhatározásra vetemedsz, írj bele mindent, amit átéltél, megtapasztaltál az adott üzletben, akárhol az eladóval vagy bármivel kapcsolatban. A papírt kitépni nem fogja senki, mert az bűncselekmény, de az illetőt jó útra tudnád téríteni, hisz a munkavállalójától biztosan megkapná a magáét, szóval csak hajrá!


Remélem segítettem, 18/L.

2018. máj. 25. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
De ugye amikor leírod, az alatta lévő indigó papírra átmásolódik, és valaki azt mondta, az egyiket ki kell tépni magamnak, de nem tudom melyiket? Vagy ez hülyeség?
2018. máj. 25. 16:21
 3/5 anonim ***** válasza:
18%
És amúgy mi értelme ennek?
2018. máj. 25. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
95%

Az az érteleme, hogy lecseszik, nem kap fizetésemelést, kirúgják. Jó esetben tanul belőle...


Mifelénk is van pár bunkó kasszás, köszönni se képes. Oké elismerem, hogy vacak meló, no de senki nem tart pisztolyt a fejükhöz... jah, hogy máshova nem tud elmenni dolgozni na az már ne az én hibám legyen. Szóval meg lehet tanulni normálisan viselkedni.

2018. máj. 31. 12:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
71%

Mivel Magyarországon élünk, és még munkaerőhiány is van, nincs garancia arra, h kirúgják.

Bár ha sokan panaszkodnak, akkor talán.


Egyébként meg sokat nem kell várni egy kasszástól. Nem is elsősorban a végzettségre célzok, de az átlag kasszás nem túl értelmes ember tapasztalatom szerint, legalábbis azokban a kisboltokban, ahova járok: horoszkóp-függő, pletykás egyszerű nők...


Egy fiatal lány van, aki mindig kedves, a többi nem mindig tud köszönni.


Amúgy 1-2 éve egy szőke bunkó liba miatt írtam a főnökségnek facebookon, és 2 hét múlva eltűnt a csaj.

kétlem, h csak az én panaszom miatt, vszínűleg már többen panaszkodhattak, és az enyém volt az utolsó csepp.

2018. jún. 13. 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!