Kezdőoldal » Ételek, italok » Élelmiszerek » Miért írják rá Milka csokira,...

Miért írják rá Milka csokira, hogy 100%-ban alpesi tejből készült, holott hozzánk a lengyel sz. Jön, nem pedig az eredeti, igazi finom osztrák Milka csoki?

Figyelt kérdés
Számomra ez teljesen felháborító, hiszen Magyarországra a silány, hamisított Milka csoki jön az áruházakba és a kisebb boltokba. Ezt a csokit már nem is lehet Milkának nevezni, mert fényévekre van az eredeti, igazi Milka csokitól. Nem értem, hogy mi magyarok miért kapjuk mindenből a rosszabbat. Biztos azt gondolják, hogy "jó az nekünk". Állítólag csak azt lehet ráírni a termék csomagolására, ami tényleg benne van. Szóval nem értem, hogy hogy kerül Lengyelországba több 1000 liter friss alpesi tej, meg különben is megromlana az úton. Ennyire át lehet minket ejteni, hogy azt írják rá, hogy 100% alpesi tejből készült csokoládé, holott ízre fényévekre van az eredeti Milkától. Egyedül a Müller üzletekben van igazi, az is kérdés, hogy az is vajon meddig, mert már oda is került például hamisított büdös Lenor, holott állítólag minden eredeti osztrák, vagy német a Müllerben. Visszatérve: tehát amit a lengyel gyárt, az 100%, hogy nem igazi alpesi tejből készült és szerintem teljesen máshogy készítik, mert az íze silány. De akkor a kérdésem az, van pofájuk ráírni a csomagolásra, hogy MILKA! Más is fel van háborodva rajtam kívül? Kérem írjon!

2015. febr. 22. 10:11
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:
47%

"Miért reklámozzák Magyarországon"

Te hiszel a reklámoknak és azt kéred számon?

És az is csak feltételezés, hogy nem alpesi tejből készül..

Romlásra hivatkozol? Naponta veszek a boltban 3 hét szavatossági idejű tejet és el is áll addig, akkor?

De nem akarlak hitedben megingatni, nyomokban sem sikerülne.

Ha biztos vagy igazadban, jelentsd be a Fogyasztóvédelemnél megtévesztés címén és akkor itt minden vitát/hozzászólást le lehet zárni, ők meg megütik a bokájukat és kivonhatják a forgalomból.

Ja, hogy úgyis összejátszanak? Ez újabb GyK-s kérdés lehet.

2015. febr. 22. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:
23%

"2-es: ezt arra érted, hogy a magyaroknak jó a sz.. is? Mármint a magyar ízlésre gondolok. "


NEM, hanem egyszerüen a megrendelö (magyar oldalról valamilyen cég) több aromát, több cukrot, kevesebb kakaót, más füszerezést kér bele, adott esetben kevesen tejszínt,ekvesebb kakóvajat, több másféle zsiradékot kér a termékbe, mert szerinte ez a "magyarosabb" íz.


Ez legtöbb esetben az ezelött 50 evvel körüli magyarországi csokiszerüségre hasonlít, és a megrendelö szerint ez kell a magyaroknak.


A gyártó (ez esetben a Milka, de érvényes minden más nyugati élelmiszerre is) azt és úgy gyárt, ahogy a rendelés történt.


Arról nem tehet, hogy a megrendelönek az ízlése "sz..", meg arról sem, hogy idöközben nagyon sok embernek MO-on is a "nyugati" íz tetszene jobban.


Szóval a hiba nem külfölödn van, hanem a megrendelö részéröl történik valami nemnormális dolog.

2015. febr. 22. 15:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 A kérdező kommentje:
Ha biztos forrásból tudod, akkor hiszek neked, és kicsit csodálkozom is ezen. Nem lehet, hogy nincs elég pénzünk a minőségibb előállításhoz szükséges drágább alapanyagokra? Nem tudom érthető vagyok-e?...
2015. febr. 22. 15:22
 14/18 anonim ***** válasza:
23%

Nem, ez egyértelmüen a megrendeléstöl függ.

Ez máscsak azért is így van, mert nem sokkal kevesebb így az elöállítás, mint a német/osztrák tipusnál lenne, mert az sokkal nagyobb mennyiségben állítják elö, és minél nagyobb egy-egy cikkböl az elöállított mennyiség, annál olcsóbbra jön ki egy-egy darab ára.

2015. febr. 22. 17:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim ***** válasza:
37%

Az hogy nálunk kevésbé finom egy-egy termék vagy épp finomabb az valóban a megrendeléstől függ.

Pl sokkal finomabb a spanyoloknál a nesquik kakaó mint nálunk, de pl a CocaCola (legalábbis az én ízlésemnek) közel s távol a magyar a legfinomabb, legalábbis amelyik országba eddig kóstoltam mindenhol tesznek a pirosba is a cukor mellé plusz édesítőszert, én pedig nem szeretem az édesítőt, anyukám meg egyenesen allergiás rá, ő CocaColából nem is tudja csak a magyart meginni.


Az meg hogy mit írnak rá reklám célból annak sose higgy.

Nem véletlenül van az activiában szinte évről évre más bifidus, hol actrireguralis hol essensis. Emiatt évről megbüntetik érte a Danont, a büntetést röhögve kifizeti, aztán rámond valami más jótékony baktériumot.


De hallottam olyanról is (benfentes info) hogy kozmetikai cég kertészetet hívott fel hogy mi egy növény latin neve, mert hogy amúgy marhára nem lesz a krémbe de ha latinul ráírják akkor az olyan jól cseng, és majd akkor megveszik. Akkoriban még nem volt minden háztartásban internet meg számítógép a naiv nép pedig könnyedén elhitte hogy ha az idegen nyelv akkor az nagyon tudományos, és akkor az biztos valóban nagyon jó.


Ja és Redbul sem ad szárnyakat... :)

2015. febr. 26. 14:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 A kérdező kommentje:
Utolsó válaszoló: egyetértek veled és nem én pontoztalak le!
2015. febr. 27. 14:40
 17/18 anonim válasza:

NEm vogyik csoki szakértő de inyenc fogyasztónak gondolom magam és szart egyből kiszurom:

A milkára válasz itt van:

[link]

pl németeknél: a minimális kakaótartalom étcsokoládénál 60%, tejcsokoládénál 30%. ellenben a Magyar Élelmiszerkönyv vonatkozó leírása alapján az étcsokoládénak nevezhető termékeknek elég 35% kakaó-szárazanyagot tartalmazniuk (a tejcsokoládénak 25%-ot, a számunkra értelmezhetetlen háztartási tejcsokoládénak 20%-ot). tehát ebből következik a két termék nem ugyan az, ők se hülyék jó a kémia.

2015. dec. 15. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 lacylla válasza:

Tegnap hallottam a Bolgárúrnál elhangzó „alpesi legelők”-et, mint argumentumot az osztrák csoki hú-de-finomságára. Ekkora naivitástól mindig először kicsit röhögő-görcsöt kapok, majd mélységesen elszomorít. A nemlila valóság az, hogy azon a bizonyos alpesi legelőn legelgető tehenek a turisták lelki épülésére kolompolnak, a tájkarbantartást szolgálják, és ha tejelnek, akkor egy biztos: nem az olcsó tömegfogyasztásra szánt végtermékekbe kerül az a tej. A megnövekedett igénynek köszönhetően (legyen olcsó, legyen sok) a termelők kénytelenek lelkiismeretlen termelési eszközökhöz nyúlni, aminek következtében minden cent számít, a megélhetés peremére sodródtak - talán a még olcsó délamerikai szója az „alpesi tejet” „adó” tehén menüje, és nem a legelőn zöldellő fű…

Az egyszerűség kedvéért: katalógusból kiválasztott génállománnyal rendelkező élőlények beszerzése után turbónevelés , majd minden részletében manipulált kizsákmányolás eredménye az a bizonyos „alpesi tej” – az élőlény pedig olyan két év múlva megy a levesbe, ha a profit alábbhagy. Mindezt hightech istállókban, amit soha életükben nem hagyhatnak el, mert az nem szolgálná a célt: az elvakult, igényei kiszolgálása érdekében megtévesztett vak fogyasztók ellátása. Hogy a reklám mit ígér, az más tál tészta. Állatvédők már azt is vehemensen támadják, de a túlerő hatalmas.

Egyelőre marad a két év élet, a hátkefe meg az intelligens istálló melege nekik, míg jobb belátásra nem térünk, és nem hiszünk többé a mikulásban.

2017. márc. 11. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!