Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » A Foodorának nincs élő chat...

A Foodorának nincs élő chat vagy telefonos panaszbejelentése?

Figyelt kérdés

Mikor foodpanda volt, volt lehetőség az élő chatre minimum. Pl. most egy olyan problémám volt, hogy a futár egy teljesen más címet kapott, mint az enyém, pedig a rendelésemben az van, amit én megadtam.


De egy csomó más problémája van a rendszernek, köztük a lokáció meghatározása. Néha felismeri, hogy teljesen más helyen vagyok a mentett listámon belül, néha meg teljesen kihagy és átállítja egy teljesen másik városba. Bármilyen más alkalmazás képes a lokációt korrekten követni. Azzal akarnak több pénzt keresni, hogy direkt kihagy a rendszer, rossz helyre rendeli, hogy neked mégegyszer újra kelljen rendelned?


Nem értem az egész céget. Ügyfélszolgálatuk nincsen, elméletileg pedig van. A weboldalon végigmentem, van olyan opció, hogy nem értem el online ügyintézőt, de nem is jelenik meg külön fül arra, hogy kontaktba léphessek valakivel, írjak egy e-mailt és 8 napon belül válaszolnak.


De lehet az is, hogy én bénázom és nem találok az élő chat lehetőséget a céggel. Esetleg valaki akkor el tudná mondani, hogy mit hol kellene keresnem?



2023. jún. 28. 20:52
 1/3 anonim ***** válasza:
Nincs, mert egy tróger az egész cég. Mondjuk ez már évek óta így van. Hatalmas késések, rendszeres problémák a rendelésekkel, de ügyfélszolgálat az véletlenül sincsen. Ezért is pártoltam át a Wolt-hoz, ott az élő chat-es ügyfélszolgálat mindig 2-3(!) percen belül megoldotta a problémámat. Egyetlen baj, hogy a Mekiből nem szállít hozzám a Wolt, így kénytelen vagyok néha a kritikán aluli Foodorától rendelni.
2023. júl. 4. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim válasza:
38%
Nekem semmilyen panaszom nem volt a Foodoràval.
2023. júl. 28. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Honlapjukon ezt írják:


Kapcsolat

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT


Fogyasztóként észrevételed vagy panaszod van a rendeléseddel kapcsolatban? Lépj be a profilodba, és keresd fel az Ügyfélszolgálatunkat, ahol választ kaphatsz a leggyakrabban felmerülő kérdésekre vagy beszélhetsz munkatársunkkal. A gyors és személyre szabott segítség miatt szükséges, hogy be legyél jelentkezve, így tudják kollégáink a kérdéseidet a legpontosabban megválaszolni.


Ha esetleg nem vagy regisztrált felhasználónk és további segítségre szorulsz, lépj kapcsolatba velünk a help@foodora.hu email címen!

2023. szept. 22. 15:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!