Kezdőoldal » Ezotéria » Természetfeletti lények » Mi történik velem éjszaka?...

Mi történik velem éjszaka? Valaki tud segíteni?

Figyelt kérdés
3 különböző éjszaka "eseményeit" írom le az első kommentekben. De ezt senki nem fogja elhinni, én magam sem hinném el, ha valaki nekem mesélné....

2019. máj. 14. 14:57
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:
Küldtem egy privátot. Csak jelzem, hogy szeretném a nyilvánosságot kihagyni ebből az esetből, azt már leírtam hogy miért.
2019. máj. 15. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 A kérdező kommentje:

Sok mindennek utána akarok olvasni a neten, mert teljesen laikus vagyok a témában...sokan írtak privátban, és megmondom őszintén, hogy néhány dologról azt sem tudom, hogy mit jelent... így kutatok egy kicsit neten... felzárkózok a témában...

Nagyon köszönöm, hogy írtatok, és azt is köszönöm nektek, hogy nem néztetek teljesen hülyének, vagy zakkantnak!


Persze továbbra is várom az üzeneteket, akár ide, akár privátba! Minden ötlet hasznos lehet!

2019. máj. 16. 04:46
 13/18 A kérdező kommentje:

Azért csak 90%-ban tudom elfogadni az Alvásparalízist, mert az teljes bénultságot ír, kivéve a szemmozgást (hívta fel rá valaki a figyelmemet), és a fejemet el tudtam fordítani...

másrészről, ha más (többen) is ugyanazt hallucinálta, akkor az már nem lehet hallucináció...(hívta fel rá valaki a figyelmemet)...

2019. máj. 16. 04:55
 14/18 anonim ***** válasza:
Szia szerintem elrabolták ufók
2019. máj. 17. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 A kérdező kommentje:

Bár kétség kívül belátom, hogy a több száz milliárd galaxisban nem az emberiség az egyetlen életforma, mégsem hiszem, hogy ez valami idegenek által művelt "élmény" lett volna. Nem tudom, olvastátok-e Annie Besant - Sötét hatalmak a természetben c. rövid beszámolóját.... nos én megtettem, és van benne egy rész, amit ide bemásolnék: