Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Egyéb kérdések » Elfojtanátok magatokban, ha...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Elfojtanátok magatokban, ha tetszene az egyik diákotok?

Figyelt kérdés
A külseje fogott meg, a belseje pedig megtartotta bennem ezt az érzést. Nem tanítok hosszú évek óta, mondhatni, még kezdő vagyok, próbálom kontrollálni magam, de nehéz, mikor meglátom. Mikor órát tartok, akkor igyekszem nem rá nézni, de mivel korrepetálom is, ezért olyankor nehéz közömbösnek lennem. Nem tudom, hogyan kezeljem, nem szeretnék problémát, bénának érzem magam.
2011. dec. 9. 18:43
 1/8 anonim ***** válasza:

ha kiskorú,feltétlen.

Ha főiskolán,egyetemen van,ott nem gond,bár diákok előtt nem villonganék vele látványosan.

2011. dec. 9. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
fiú vagy lány?
2011. dec. 9. 18:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Talán egy elnagyzolt vázlatot adhatnál róla, ő hány éves, te mennyi vagy. Középsuli/egyetem?
2011. dec. 9. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 problem?:D ***** válasza:
Mit tanitasz?Biologiát?:D Korrepetáld meg egy szexuális felvilágositással:D
2011. dec. 9. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
18, én 26 leszek. Igen, középiskola, végzős osztály.
2011. dec. 9. 18:54
 6/8 anonim ***** válasza:

Háát, jó kérdés. Ha befejezi a sulit, végül is mi akadálya, nem? Nehogy egy nagy szerelem menjen kárba. :D


Fúú, emlékszem, gimiben nekem is volt egy tanárom, aki eléggé tetszett és mindig úgy hittem, én is neki. Lehet, de azóta se vallotta be. :DD Akkor lehet mégse. :D

2011. dec. 9. 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza: