Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Egyéb kérdések » Mi tévő legyek? Pasi-élet-kava...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Mi tévő legyek? Pasi-élet-kavalkád

Figyelt kérdés

Mindig társfüggő voltam.Már amióta van pasim persze.Általános suliban nem szerettek túlságosan a társaim.Középiskola nagyon jó volt.Mindig amikor komolyabb kapcsolatom volt összeköltöztünk de minimum együtt lógtunk sokat.Most is együtt élünk.Diák vagyok, suli időben nála lakom.Szünetekben külön, itthon.

Szünetekben is találkozunk.Én kisvárosban lakom, ő egy nagyobb városban, ahol középsuliba is jártam, most pesten tanulunk.

Középiskolában lettek barátaim,mivel ott töltöttem az egész középiskolai időt.Itt, a kisvárosban nem igazán beszélek már senkivel.Nem is lenne kivel.


A problémám az, hogy így hogy pesten vagyok+ a barátaim is külön utakon vannak csak a barátom maradt.Tisztában vagyok azzal, hogy nem jó egymásra akaszkodnunk.Nem tudom h mit tehetnék, ha a barátnőimre néha számíthatok csak, mondjuk havi 1-2 találkozás, és más barátaim nincsenek.Bp-n nem jött össze ez a kis idő úgy, ahogy szerettem volna, nem is ismertem meg új embereket.

Úgy érzem h nincsenek barátaim (úgymond), és csak a barátommal foglalkozom.Most is egyedül vagyok, ő nincs itt, és egyszerűen megkattanok.Az a programom h vele vagyok.Gondoltam h nemsokára olvasok h lekössem magam...szeretnék egy kevésbé egyedülléti életet..:/


21/L



2012. júl. 29. 23:29
 1/9 anonim ***** válasza:

"Úgy érzem h nincsenek barátaim (úgymond), és csak a barátommal foglalkozom.Most is egyedül vagyok, ő nincs itt, és egyszerűen megkattanok.Az a programom h vele vagyok.Gondoltam h nemsokára olvasok h lekössem magam...szeretnék egy kevésbé egyedülléti életet..:/ "


Tényleg társfüggő vagy. Pszichológus.

2012. júl. 29. 23:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza: