Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Mi történhetett?

Figyelt kérdés

2 éve fogamzásgátló tablettát szedek.

Körülbelül 3-4 hónapja történt velem és párommal az a dolog, hogy egy szeretkezés után egy pecsétfoltnyit véreztem, azelőtt és azután is ugyanúgy megjött rendszeresen és teljesen normálisan, most is most múlt el(szerda-csütörtökön, ma szombat van). Azóta nem volt semmiféle probléma, egésszen a mai napig; ma hogy együtt voltunk, ismét jelentkezett a vérzés, de most egy egész "alvadt vér csomó" jött ki belőlem.

Terhességre utaló jeleket nem vettem észre; mi történhetett?? Felsérthettünk valamit, vagy csak szimplán nem ürült ki a szervezetem az utóbbi mensivel?!


Válaszaitok előre köszönöm! (a "bunkó" megjegyzésektől mellőzzetek, bármivel, ha tudtok segítsetek!)


2012. szept. 8. 20:04
 1/1 anonim ***** válasza:
Lehet, hogy megsértett az ujjával. Megeshet sajnos.
2012. szept. 8. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!