Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Egyéb kérdések » Egy fiúnak hogyan adjak...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Egy fiúnak hogyan adjak nagyon de nagyon jó puszit? Van valami módszer? Még kezdő vagyok

Figyelt kérdés
Én már kaptam egy két fiútól olyan nagyon jó puszit arca meg nem igazán jót ..és azt szeretném ha én is megpuszilok egy fiút,hogy az jó legyen :D vagy is na ...Léci ne nevessetek ki:D:|
2012. szept. 22. 11:59
 1/7 anonim ***** válasza:
Adja a szájára úgy, hogy valamilyen szájrúzst a szádra kensz.
2012. szept. 22. 12:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 MadameViciouse ***** válasza:

Ez de cuki.

Egyébként minden puszi nagyon de nagyon jó, ha attól kapod akit szeretsz.

2012. szept. 22. 12:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
ket kezeddel fogd meg az arcat (fejet) ketfelol finoman es lassan erzekenyen puszild meg a szaja szelet vagy smarold le
2012. szept. 22. 12:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Köszön szépen az eddigi válaszokat.! :) öm aszem én nem jól írtam ki én most csak simán arcra gondoltam azt a puszit :)
2012. szept. 22. 12:11
 5/7 Gyakori Ferenc ***** válasza:
100%
arcra szerintem akkor a legjobb, ha csak simán puszit adsz, viszont picit több ideig, teszem azt 2-3 másodpercig ott tartod a szád. szóval lassan :) előny, hogy közben gyengéden átkarolod a nyakát... :)
2012. szept. 24. 19:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
az utolsó a nyerő ötlet! csatlakozom!
2012. okt. 2. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
adj egymás után több lágy, lassú puszit
2012. okt. 14. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu