Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Egyéb kérdések » Másnak is megnehezíti a...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Másnak is megnehezíti a munkáját, h a főnöke túl jóképű? :D

Figyelt kérdés

Esetemben amellett,h nagyon jó pasi még felesége és gyereke is van, ráadásul több,mint 15 évvel idősebb nálam, tehát szó se lehet semmiről! Egy ronda, vén főnökkel könnyebb lenne, mint egy (szexuálisan túlságosan is) vonzó fiatal férfival együtt dolgozni. A főnököm nem csak jóképű, de jó ember is, sőt még a humora is tetszik. Nem hagyhatom ott a munkahelyet emiatt, pályakezdő vagyok, de még több éves tapasztalattal se találnék könnyen munkát, így kénytelen vagyok elviselni:D

Másnak is van hasonló gondja?



2013. febr. 28. 23:43
 1/4 anonim ***** válasza:
Az enyém is az, de mivel ő is nős, én is férjnél vagyok, így csak marad a jó érzés.. :) Jó ránézni, jó bemenni.. és kész. Még mindig jobb, mint gyomorideggel bejárni egy ronda főnökhöz minden reggel, nem? :)
2013. febr. 28. 23:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
35%
Nekem nem mivel a jóképű főnök is én vagyok jómagam! :D
2013. febr. 28. 23:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Igen itt is:D írtó jó pasas:P miatta érdemes bejárni :D
2013. márc. 1. 08:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
49%

Próbáld meg úgy alakítani a dolgokat, hogy őt jobban zavarja!


Szexi kolléganő belibben, a parfüm illata betölti a teret, kedvesen mosolyog, magassarkúja hangosan kopog, mindenki megpróbálja nem őt bámulni de ez nem egyszerű...


Szemet szemért!-szúrj ki vele te is :)

2013. márc. 1. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu