Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Egyéb kérdések » Huszonéves nők! Ti mit értetek...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Huszonéves nők! Ti mit értetek el eddig a kapitalista világban önerőből, mennyi vagyonotok van?

Figyelt kérdés

Az nem számít saját vagyonnak amit a papabank biztosított, illetve amit a pasid.


Önerőből mit értetek eddig el?


2019. jan. 17. 22:46
1 2 3 4
 1/35 anonim ***** válasza:
50%

29 évesen két lakásom van, az egyik állandó albérlővel, míg a másikban jelenleg a párommal lakom. Önerőből értem el. Bár igaz, hogy testvér híján, még örökölni fogom a hajdani családi fészket is. De téged csak flegmán az önerő érdekelt.

Angoltanár vagyok.

2019. jan. 17. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/35 anonim ***** válasza:
93%
Van egy albérletem, ahol egyedül lakom, vettem egy kicsi kocsit, nem egy nagy durranás, de rendben van. Van kis megtakarításom, ami növöget. Tartozásom, hitelem nincs. Jó munkahelyem van előrelépési lehetőséggel, szorgalmas vagyok, úgyhogy innentől remélem, hogy felfelé ível ez még :)
2019. jan. 17. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/35 anonim ***** válasza:
75%
Már nem vagyok huszonéves, de 23 éves koromra diplomát szereztem, kimentem külföldre, 3 országban éltem, dolgoztam, 29 éves koromra lett saját házam, autóm, jó munkám, 3 nyelven beszélek.
2019. jan. 17. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/35 anonim ***** válasza:
74%

Van egy 10 éves cherokee jeeppem, 5 millió a számlámon. Pár év és veszek lakást. Igaz valamennyi hitel kell rá, náluk amúgy is drága mimden. De lazán kifizetem.

8 éve élek albérletben. (van már ez mellett gyerekem is).

Senki nem támogatott anyagilag.

N26

2019. jan. 17. 23:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/35 Noblesse Oblige ***** válasza:
82%