Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Egyéb kérdések » Honnan tudhatom hogyan kell...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Honnan tudhatom hogyan kell viselkedni egy párkapcsolatban? Vagy erre nincs szabály?

Figyelt kérdés

Kezdő vagyok, le vagyok maradva a kortársaimhoz képeset. Most hogy párkapcsolatban vagyok (első barátom), rájöttem hogy fogalmam sincs hogyan is kellene viselkednem, mi az ami nem számít elfogadhatónak a párunktól. Tudom hogy nagy eltérés lehet az egyéni szükségletek között, ez az ami összezavar. Nem csak egy területen, hanem úgy az egész kapcsolatban.


A konkrét probléma az hogy nem tudom mikor, milyen kereteken belül normális az hogy a barátom felhív és beszélgetünk. Van hogy egész nap "rajtam lóg" de semmi lényegeset nem mond. Ezt nem szeretem. Van amikor meg felhív 5 percre, de befutnak a haverok, aztán dolga van, végül mire eljut oda hogy felhív este már álmos fáj a feje és megy aludni. Nekem ez is elég kiábrándító, mert azért én minden nap gondolok rá sokat (akkor is ha sok időm nincs) és egy 10 perc tartalmas beszélgetés még beleférne este. De ahogy látom erre neki nem igazán van igénye.


Sokszor olvasom itt hogy a férfiaknak nincs szükségük arra hogy valaki 0-24ben rajtuk lógjon (nem is akarok) de akkor mégis mire van szükségük?


Nem értem a férfiakat! S. O.S.


2019. febr. 26. 22:26
 1/6 anonim ***** válasza:
Szóval téged az zavar, hogy ha van ideje, akkor folyton veled foglalkozik, ha nincs, akkor meg nem? Ez nem így lenne normális? Nem értem a problémád :D Amúgy ha valami zavar, beszéld meg vele. Pl “szeretlek, de utálok egész nap a semmiről beszélni, úgyhogy inkább majd akkor beszéljünk, ha talizunk”, vagy valahogy így.
2019. febr. 26. 22:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje: