Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Esküvő » Mi (volt) a szolgáltatók...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Mi (volt) a szolgáltatók fontossági sorrendje az esküvőtökön?

Figyelt kérdés
Mindenkinek más a fontos, ezzel tisztában vagyok, de kíváncsi vagyok, hogy Nektek, mi volt az, milyen sorrendben voltak fontosak számotokra a szolgáltatók, mi volt az amin nem spóroltatok és mi volt az amin végül igen? Volt ebben olyan döntés amit utólag megbántatok?
nov. 29. 11:11
 1/10 anonim ***** válasza:
75%

1. helyszín

2. kaja/pia

3. zene

4. szállások+busz a népnek


Fotós, galambok, vőfély,...nem volt.

nov. 29. 11:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
79%

Fényképeket a sóginőm készítette,teljesen elégedettek voltunk vele.

A létszámot nagyon le radikalizáltuk,a dekorációt mi csináltuk.

Zenét is mi nyomtuk,persze előre elkészítve.

Egyedül a kaján nem spóroltunk,legyen minőségi,legyenek felszolgálók.

Süti és torta,ne legyen 5 tonna feleslegesen,de ami volt az Daubnerből

volt.. El is fogyott mind..

Barátnőm mondta hogy nagyon megbánták a nagy lagzit,

mindenféle bunkó ember,szir szar ajándékokkal állított be..

És még az élmény se volt az igazi.Azt mondta ha mégegyszer

tehetné,olyat csinálna mint mi...Persze ha van fölösleges lóvé,

hát akkor lehet szórni..Nekünk nem volt,inkább lakásra tettük félre.

nov. 29. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
100%
Mi is csak kajára költöttünk, és a terembérlet vagyis inkább a terasz volt nagy. Még ruhát sem vettem, fehér nyári ruha pont jó volt. Virágokat szedtünk (tavasszal) dekorációt mi csináltuk.
nov. 29. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
100%

Helyszín, időpont az első. Fontos hogy ne legyen több mint 30 ezer per fő. Ebben legyen kaja és ital. Ha rövidet meg pogit külön nekünk kell intézni belefér. Éjféli menü nem fontos, de ha az ár tartalmazza, elfogadjuk. Amúgy 35 fős esküvőt szeretnénk.


Utána fogok fotóst és dj t vadászni. Fotós max 300, dj 200 körül. Nem vagyunk influencerek, hogy 500 feletti fotóst fizessünk, hogy jó posztjaink legyenek :D A dj meg csináljon zenéket és ennyi. Anyakönyvvezetőtől megkérdezzük, mennyiért jönne ki, közben kérek pár ajánlatot szertartásvezetőtől. Amelyik olcsóbb, az lesz. Max előtte pár nappal két tanúzunk.


Dekorért nem akarok külön fizetni. Úgyis lesz egy alap dekora a helynek. Senki észre sem fogja venni.


Meghívókat, ültetőkártyákat, tortát családtagok fogják csinálni.


Ruhapróbára elmegyek amint tudok. Fodrászra sminkesre költök majd, a ruha se Sheines lesz. De a menyecskeruha az lehet onnan vagy bárhonnan, olcsón. Olyan cipőket veszek, amiket amúgy is hordani fogok. Ékszereket nem hordok, de majd ott fogok, szerintem kérek anyukámtól kölcsön. Vőlegénynek amúgy se árt ha van öltönye, majd azt ő intézi, vegyen amilyet akar, később is fel tudja majd venni, cipő dettó.


Virágot majd úgy akarok, hogy nem szólok, hogy mire kell, mert úgy többe kerül. Kibír egy sima virágcsokor 1 órát szép állapotban.


Gyűrűk nem tudom mennyibe kerülnek, de kifizetjük, azok örökké fognak tartani.


Extrák: én szeretnék majd olyan képeket, hogy bubifújóval fújnak a vendégek :D Ez ilyen 1500 ftba fog kerülni. Instaxon gondolkozom még. Gyereksarok lesz, 120ért láttam 5 órára, ha ennél nincs olcsóbb akkor nincs.


Ceremóniamester nem kell ennyi emberre. Videóson még gondolkozunk de túl nagy kiadásnak tűnik. Szülőköszöntő meg vendég ajik nem lesznek. Ezt sosem értettem, köszönjem meg, hogy ennyit költhettem rájuk? :D Ugyanis vissza nem jön a kajájuk. Szállás sem lesz mert 90%uk helyi, a többiek meg megoldják. Ugyanúgy az odautat is. Templomi nem lesz nem vagyunk vallásosak.

nov. 29. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

Első körben nektek kell eldönteni mit vártok az esküvőtől, mit szeretnétek, mit gondoljanak a vendégek az esemény végén.

Tucatnyi esküvőn voltam már s azt kell mondjam NEM a helyszín puccosságán, az ételek árán múlik mitől lesz jó vagy "átlag unalmas" egy lagzi! Sokkal több múlik a vőfélyen, a hangulaton, a zenészeken, a programpontokon és azokon az apróságokon amivel a vendégeknek kedveskedtek (pl. gyereksarok).

Helyszín: az optimumot keressétek! Ami árban belefér, sem túl nagy, sem túl kicsi, jó az elrendezése. Fontos a távolság, a megközelíthetőség.

Ételek: ez sokszor a helyszínhez tartozik, a szokásos leves, főfogás - de lehetnek egyszerűbb ételek is, nem kell homár, kaviár. Inkább osszátok szét a tételeket (legyen mindig valami harapni-, csemegézni való az este folyamán) mintsem egyszerre egy nagy habzsi-dőzsi és utána a kihűlt húsokat nézik az asztalon. Figyeljetek az egyedi igényekre (pl. ételallergiákra). Ja és a titkos összetevő: a rántott sajtot mindenki szereti :) (főleg ha frissen készül)

nov. 29. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

Ja és hogy példát is mondjak. Voltam olyan lagzin ahol a város legpuccuosabb, legdrágább helyét bérelték ki, 150 fő, a kacsacombtól a libamájig kb. minden is volt. Átlag, lapos lagzi volt.

S voltam olyanon ahol ismerőstől bérelték önköltségi áron egy kúria épületét, leves, pár főétel svédasztalos jelleggel, édes, sós aprósüti, esküvői torta, a zenész egy helyi amatőr dj volt. Az italt diszkontokból, meg innen-onnan hozatták, egy ismerős pultos srácot kértek fel a bárba. Igencsak gazdaságosan oldották meg, de olyan hangulat volt, hogy 4-kor még javában ment a dínom-dánom!

Mi volt az utóbbiak titka? Az, hogy odafigyeltek mindenkire! Ott volt a pultban a kedvenc italod, tudták mi a kedvenc zenéd, a pár folyamatosan körbejárt ki hogy érzi magát, jó volt a vőfély (nem túlerőltetett kínos produkciók, de végig volt valami "program" - ami többnyire valamilyen táncos, közösségi mókába torkollva), a dj együtt rezonált a közönséggel, nem előre bekészített fix programmal érkezett.

nov. 29. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

Nekünk az abszolút prioritás, hogy olyan időpontot találjuk (ami nem nyáron van), hogy a régi pap-barátunk el tudjuk jönni, ugyanakkor szabad legyen az itteni templom és hogy a kórus karnaggyal együtt (ahol én is éneklek) szintén ráérjen akkor... De mondjuk ők nem kifejezetten "szolgáltatók" és ingyen vállalják természetesen. Itt az időpont összehangolása a feladat.

Ezután amin nem spórolnék az a vacsora. Nem vágyom kimondhatatlan nevű ételekre, de az esküvő azért van olyan szintű esemény a mi kis életünkben, hogy jóízűek legyenek az ételek és ne mócsingos pörkölttel vagy mirelit kajákkal szúrjam ki a vendégek szemét.

Minden más igazából mellékes: Zenekart/DJ-t nem szeretnénk (eddigi tapasztalataink alapján jó buli volt azokon az esküvőkön, ahol lejátszási listáról ment a zene), vőfély/cm nem szükséges, mert nem leszünk sokan, dekorációból szerintem elég a minimál (sógornőm virágkötő, szóval valahogy megoldjuk okosban), ruhákban olyanok tetszenek, amik amúgy sem a legdrágább típusba tartoznak.

nov. 29. 16:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

Kis esküvőnk volt, a közeli család és 2-2 legjobb barát.

A fontossági sorrend:

Fotós

Ruha

Nászút

Helyszín + dekoráció

Autó

Kaja, pia, torta

Zene az halk zene volt CD-ről, tánc és buli nem volt (déltől 16:00-ig voltunk).

nov. 29. 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

A hangulat volt fontos. Pl hogy a helyszín közel legyen a meghívottak nagyrészehez, meg jöjjön ki az anyakönyvvezető hogy ne kelljen őket mozgatni. Meg a pia is fontos volt hogy minőségi legyen, elég alkoholkedvelő társaságunk van.

A kaja nálunk csak szendvics és pizza volt (délutáni szertartás, szóval ebéd nem volt). Mellé sós süti, és pár sima (nem esküvői) torta amiket korán fel is vágtunk hogy legyen édesség is. Így a kajával spóroltunk a legtöbbet, és nem bántuk meg. Finom volt minden és senki nem tűnt éhesnek.

Zenét én raktam össze Spotifyon. Nagyon jó döntés volt, csomóan mondták hogy milyen jó a zene. És így sok stílus belefért.

Fotós a férjem egy barátja volt, csak spontán képeket kértünk. Hát őszintén szólva azt hittem jobb fotós mint amilyenek a képek lettek. De vak tyúk is talál szemet alapon így is lett pár ami nagyon jól sikerült. És igazából annyi elég is, a falra lett mit kirakni, amúgy meg a büdös életben nem nézegetjük a képeket. És ezen is rengeteget spóroltunk.

Ruhát nevetségesen olcsón szereztem. Inkább fehér estélyi volt mint menyasszonyi ruha, de nekem megfelelt. Soha nem hozott lázba hogy százezreket adjak egy ruháért ami egyszer az életben van rajtam.

Dekor nem igazán volt. Senkit nem érdekel szerintem. Engem legalábbis biztos nem.

Minden esküvő, pár, násznép más. Mi azért vettük ilyen lazára a figurát, mert alapból is ilyenek vagyunk, nem találtuk volna magunkat a rántotthúsos-hagyományos vonalon. A meghívottak nagyrésze fiatal volt, akik örültek a bulinak és nem hiányolták a hagyományos elemeket. Az idősebb rokonokat (is) előre felkészítettük, hogy mire számítsanak. Ja és kiemeltük, hogy senki ne hozzon ajándékot, pénzt sem. Mert ez nem olyan buli, az ellátás sem olyan lesz. Az már más kérdés hogy a többség persze hozott.

nov. 29. 22:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

Én ezt tartom ideálisnak

1. helyszín( ha oda catering kell,akkor nyilván azt is ezzel egy időben)

2. anyakönyvvezető

3. Ceremóniamester/vőfély

4. Dj

5. Fotós

6. Videós

7. Cukrászda

8. Ruhák

9. Tánctanár

A többit azt magunk oldjuk meg, így nem foglalkoztam azzal.

dec. 14. 16:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!