Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Párkapcsolati problémák » A 10en és 20on éves fiúknak a...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

A 10en és 20on éves fiúknak a festett szőke vagy a természetes barna hajú lányok jönnek be jobban?

Figyelt kérdés
tudom h mindenkinek más,meghogy nem a hajszínen múlik h ki kit választ,de most nem ez a kérdés:)
2009. máj. 29. 23:15
1 2 3 4
 31/40 anonim ***** válasza:
Utolsó 27f voltam. :)
2009. máj. 31. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/40 A kérdező kommentje:
:)
2009. jún. 1. 01:15
 33/40 anonim ***** válasza:
Szőke jogász hallgató vagyok. Üzenem, hogy nagyon humoros megjegyzéseket lehet itt olvasni....
2009. jún. 1. 16:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/40 anonim ***** válasza:

Én értem ,miért szavaztak itt a barnákra oly sokan.

Mert sokan gondolják, hogy a szőke egyenlő a lenőtt, száraz, sprőd, igénytelen szőke hajjal, amit általában igen csúnyácska csaposon, vagy takarítón láthatunk.

DE NEM!

Nem csak ilyen szőke van, mert ha fodrász festi be, annak szépnek kell lennie, sőt, még ha az illető otthon is ápolja, akkor meg gyönyörű, puha, csillogó, szexi!

2009. jún. 2. 07:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/40 A kérdező kommentje:

Elmentem vettem hajápolós cuccokat..

Vettem Garnier Fructis hajerősítő sampont festett vagy melírozott hajra,Cien Haircare hajápoló tejet,Kallos és golf balzsamokat,Gliss Kur hajpakolást,L'Oreal hővédőt,Got 2b "szikrázó fényű" hajfényesítő sprayt.

meg előkerestem a kb 3hónapos avonos advance techniques öblítést nem igénylő balzsamot,hajvégápolót,meg fejbőrápolót.

tapasztalatok esetleg ezekkel kapcsolatba?

2009. jún. 2. 20:23
 36/40 anonim ***** válasza:

SZIA!!

Majmozós vok!

Na nekem 5 éve festi a profi fodrászom, és ő ajánlotta a dolgokat: