Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Párkapcsolati problémák » Ti is úgy tapasztaljátok,...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Ti is úgy tapasztaljátok, hogy nagyon anyagiasak a pasik?

Figyelt kérdés

Én úgy látom,mindenkinek csak a karrierista,multiban dolgozó csajok kellenek min 150-200e-es fizuval.Akinek van pénze menő pubokra,meg sushizni,és még csak meg se kell hívni...Ha hasonlóan csóró mint én, azért nem kellek,mert a nő révén akar lakáshoz/jobb élethez jutni,ha jobb módú akkor meg attól fél,hogy el kell tartani,meg a hátán akarok felmászni.Pedig mások állítása szerint is csinos vagyok,ált 22-23 nak néznek,de amikor kiderül a valódi korom,meg a körülményeim jönnek az "aha...Majd hívlak... "

Én csak egy lúzer tanár vagyok aki 28 évesen még az anyukájával lakik lakótelepen...


2012. szept. 26. 16:39
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
Külsőddel megvagy elégedve?
2012. szept. 26. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:
100%

és akkor a nők?:DD

nem akarok általánosítani, de közülük is sokan mennek a pénzre....

2012. szept. 26. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 anonim ***** válasza:
Nem, én nem úgy tapasztalom.
2012. szept. 26. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 anonim ***** válasza:
Hát nem 1x lett volna lehetőségem olyan csajjal összejönni akinek saját lakása volt és jó családi háttere, de sosem ez mozgatott a döntésben így az ilyenekkel végül nem is lett semmi mert amúgy nem mozgattak meg nagyon :) Nálam nem az számít ki mit tanul vagy tanult hanem hogy hogy viszonyulunk egymáshoz :) 22/F
2012. szept. 26. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 A kérdező kommentje:
Semmi bajom a külsőmmel...
2012. szept. 26. 16:48
 6/19 anonim ***** válasza: