Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Randizás » Miért van az, hogy a szomszédb...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Miért van az, hogy a szomszédban a 32 éves srác, aki még a szüleivel lakik simán be tud csajozni, míg nekem alig jön össze?

Figyelt kérdés
Én 31 éves mérnök vagyok. Ő meg hol dolgozik, hol nem és össz-vissz van egy kb 200e Ft-os biciklije.
2021. máj. 31. 09:44
1 2
 1/20 A kérdező kommentje:
Ok, tény h nagyon jól néz ki, ezt férfiként írom, de ennyire eltörpül a többi "negatív" tulajdonsága? És nem ám plázacicákkal jár, hanem diplomás, értelmes lányokkal. Néha beszélgetek velük, mikor kijönnek tőle/tőlük.
2021. máj. 31. 09:45
 2/20 anonim ***** válasza:
82%
Ebből is látszik, hogy mennyit számít ha van valakinek kisugárzása vagy nincs..Mert attól, hogy mérnök vagy még mit értél el?
2021. máj. 31. 09:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/20 anonim ***** válasza:
93%
Mi lenne ha asaját életeddel foglalkoznál inkább? Lehet neked is lenne nőd.
2021. máj. 31. 09:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/20 anonim ***** válasza:
92%
Mindig elmondja, hogy mérnök. Szerinte már ettől ragadniuk kéne rá a nőknek.
2021. máj. 31. 09:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/20 anonim ***** válasza:
73%

"nagyon jól néz ki"


Ennyi, itt a mondat vége.

2021. máj. 31. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/20 anonim ***** válasza:
93%

aha, nagyon hiheto, hogy a szomszedodtol kijonnek a csajok, te meg rogton elkapod oket a lepcsohazban ‘beszelgetni’ es persze rogton elmondjak, hogy diplomajuk van meg minden.


egyebkent csak a masikat fikazod, de te mit tudsz felmutatni? ja, hogy van munkad es nem anyaddal elsz? ettol meg siman lehetsz ocsmany, buta, unalmas, taszito, rosszindulatu, ami egy not se fog bevonzani.

2021. máj. 31. 10:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/20 anonim ***** válasza:
89%