Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Társkeresési problémák » Hogy találjak társat, ha...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Hogy találjak társat, ha nagyon ronda, unalmas vagyok? 20F

Figyelt kérdés

A kérdés adott.

Mérnökhallgató vagyok, a hobbijaim elsősorban az elektronika, meg az autók. Megpróbálok belemerülni némi minimális "barkácsolásba" is, értsd: egyszerűbb műszaki munkák a ház körül, tanya, lakás karbantartása, családi kisgépek karbantartása.

Néha túrázni is szoktam.

Valamiért egyébként a sportnak szinte minden vállfaját rühellem, valószínűleg a rossz, megalázó tesiórák miatt van így, erről beszélek a pszichológusommal. Márcsak azért is, mert fogynom kéne... Tudom, kezdjek el azonnal futni, ok, nem erről szeretnék kérdezni.

Alacsony is vagyok viszonylag (~175cm), és sajnos férfimellem is van ( [link] valószínűleg magas az ösztrogénszintem, ezek a "csöcsök" már vagy 5-6 éve megvannak...


A fő problémámnak mégis azt érzem, hogy egyrészt ronda vagyok, másrészt meg baromi unalmas.

A rondaságon és a szerencsétlen fejformámon (gyémánt), illetve a feminin pofámon nem sokat tudok változtatni, max hozzáillőb frizurával, borostával javítani, esetleg kicsit fogyni. De érdemben nem változhat a külsőm... ._.

Nagyon nagy problémának tartom, hogy eléggé unalmas vagyok, és nem tudom, hogy ne legyek az...

Társkeresőn pl kikészülök attól, amikor felrakják a khm női bájakat mutató képeket, aztán "sziamizu kizárva"

Köszi... Még csak nincs is mire reagálni, az 5000. "bókot" meg a francnak sincs kedve megírni.


Szóval ez lenne az én problémám. Bárminemű választ szívesen várok.


Ui.: tudom, szedjem össze a tökeimet, ezen túlléptem, de azért szívesen elolvasom ötezredjére is az ilyen válaszokat.



2020. máj. 9. 15:11
1 2 3
 21/22 anonim ***** válasza:
100%