Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Mit szóltok, hogy már a politikusok is belátták a férfitöbblet problémáját Magyarországon? Innentől kezdve már bizonyos, hogy nem csak az incelek képzelgése.

Figyelt kérdés

[link]

Filippínó álláshirdetésnél már kiteszik, hogy "female only". Ami azért érdekes, mert gyári szalagmunkánál teljesen hulla mind1 a gyárnak hogy férfi vagy nő végzi a munkát. Biológiai robotok, akik egy mozdulatsort ismételgetnek napi 14 órában. Csak azért foglalkoztatják őket, mert még olcsóbbak mint az elektronikus robotok. Egyértelműen politikai nyomásra tették ki a "female only" táblát mert a gyárnak biztos hogy mind1, tehát a politikusok is belátták a férfitöbbletet.

Innentől kezdve viszont megdőlt az, hogy ez csak az incelek képzelgése, hogy probléma van a nemek arányával Magyarországon. Én mérnök vagyok, otthon is jól éltem, de 2 éve kijöttem német nyelvterületre emiatt a probléma miatt. Amikor kérdezik tőlem milyen Magyarország, milyen Budapest akkor azt válaszolom (kedvenc válaszom erre): "Penisgeruch in der Luft"

Ebben benne van minden. Valóban Pesten már a belvárosban keveredik a szmog és a fütyi szag a levegőben. Volt is hogy egy német mérnök kollégám mondta erre, hogy ő is hallotta, hogy már lassan minden van ott csak nők nincsenek. Erre mondtam neki, hogy ezt bizony nagyon jól hallottad.


Sokan akik azt mondták eddig, hogy ez hülyeség, ez csak a sötét elméjű incelek képzelgése, nincsen semmilyen férfitöbblet. Azok mit szólnak hozzá, hogy tulajdonképpen a politikusok is elismerték hogy igenis van?


jan. 11. 13:58
1 2 3 4 5 6
 11/57 Igen, ez a pólóm is cicaszőrös ***** válasza:
100%
Hagyjátok... Férfitöbbletes autista.
jan. 11. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/57 anonim ***** válasza:
Tesó te olyan vagy mint az a szovjet vicc a moszkvicsok oszotgatásáról vagy fisztogatásáról