Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

23 évesen milyen pasinak (külső, belső) kellene lennem, hogy ilyen kaliberű csajnál legyen esélyem?

Figyelt kérdés

[link]

Érdemes megnézni a többi képét is illetve aki nem tudná, vagy nem akar utána nézni, annak elárulom, hogy egy fiatal autóversenyző csajról van szó, aki 13 éves kora óta vesz részt versenyeken. Milyen fajta pasinak lenne esélye nála? Szerintetek nála lenne esélyem azon információk tudatában, hogy informatikus hallgató vagyok, 170 a magasságom és jóképű is vagyok. Illetve imádom az autókat, csak sajnos még nincs pénzem saját kocsira. Szerintem erősen 8/10-es a csaj.



2017. máj. 27. 17:29
1 2 3
 11/21 anonim ***** válasza:
12%
Ez a csaj erosen 10/5 inkabb. Nem hiszem hogy kulonosebb teljesitmeny kellene a meghoditasahoz csak eleg ha jo nagykepu es magabiztos vagy aztan mar huzhatod. Azert nem egy bombazo hogy csak ugy valogathat a legjobb pasik kozul, sajna a gyonyoru kulsot penzen nem tudtak megvenni a szulei se. Szoval hajra szerintem nem egy nagy szam.
2017. máj. 27. 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/21 A kérdező kommentje:
Azért ismerjük el, hogy aranyos/cuki, de tény, hogy 3-szor kéne újraszületnem, hogy olyan gazdag körökben mozogjak, hogy egyáltalán érintkezésbe kerüljek vele. Azért 16 évesen az Audi Sport Racing Academy tagjaként nemzetközi szinten versenyezni olyan kiváltság, ami még a Fideszes nagykutyák és kormányközeli cégvezetők gyermekeinek is nagy szó lenne. Tényleg nem tudja senki, hogy kik a szülei illetve mivel foglalkoznak?
2017. máj. 27. 18:51
 13/21 anonim ***** válasza: