Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Ételek bevezetése » Mivel kezdjem a hozzátáplálást?

Mivel kezdjem a hozzátáplálást?

Figyelt kérdés
Azt mondta védőnő hogy almával, ne bolti babakajaval hanem en csináljam meg. De félek hogy fajni fog a babám hasa mert nagyon savas az alma. Ti mivel kezdtétek? Merjem bevállalni az almát? Tippeket is adhattok hogy mit mivel vagy hogyan készítitek el. Még ebbe nagyon kezdő vagyok. Nagyon köszi

2020. jan. 10. 08:32
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Kicsit dobd be a sütőben az almát, párold meg. Utána nem lesz olyan savas.
2020. jan. 10. 08:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Miután meghámoztam utána rakjam be egészbe? Köszi
2020. jan. 10. 08:40
 3/8 anonim ***** válasza:
100%

Èn mindent megfőzök, mèg az almàt meg a banànt is.Mi mondjuk sàrgarépàval kezdtük azt imàdja a mai napig( 5 hònapos).Az alma-sàrgarèpaä kombo a kedvence.De szereti az almàs brokkolit, krumplis rèpàt, almàs banànt.Banànnal vigyàzz, szorulàst okozhat, de almàval nem olyan vèszes.

A hippes bèbiètel meg nem ördögtől való, nyugodtan tarthatsz otthon belőle.Az enyèm a hippnek a pici rèpàjàval kezdte ès azóta sincs semmi baj ha rendeset kap.

2020. jan. 10. 09:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%

Az almát is megfőzheted kicsi vízbe és almaszószként adod. Teljesen jó.

De pont azért az alma a javasolt, mert nem szokott gondot okozni nyersen sem. Ez a tapasztalat. Te hiába gondolod, hogy "nagyon savas", hidd el, a gyomorsav SOKKAL savasabb ;) Szóval nyugodtan adhatod nyersen is, lereszelve.

2020. jan. 10. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%
Igen. Meghámozod, beleteszed egy alufóliába. 15-20 perc a sütőben. Édesebb lesz és nem olyan savas.
2020. jan. 10. 09:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
100%
De akár megpróbálhatod a sütőtökös is. Nálunk az alma nagyon nem kell, a sütőtökös elnyammogja
2020. jan. 10. 09:58
Hasznos számodra ez a válasz?