Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Kamaszok » Ez normális dolog? Vagy,...

Ez normális dolog? Vagy, valami baj van velem?

Figyelt kérdés
sziasztok. 12,5 éves vagyok..és mindig is érettebben gondolkodtam/viselkedtem mint kortársaim.. Pszichológus szeretnék lenni...normális dolog ez? van esetleg más is igy? kicsit furcsának érzem magam emiatt...:S
2010. okt. 15. 10:10
1 2 3
 11/26 A kérdező kommentje:

Utcsóó , te aztán nagyon okoss vagy xD

a smileyktól kevésbé lehet vki inteligens vagy mi ?

gondolkodjááál márr :DD x'D

2010. okt. 15. 14:46
 12/26 anonim ***** válasza:

Minden 12 éves így érzi.. :)))

én 8 éves korom óta pszichológusnak készülök, és első éves hallgató vagyok az egyetemen :)


19/L

2010. okt. 15. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/26 A kérdező kommentje:
:)
2010. okt. 15. 15:16
 14/26 anonim ***** válasza:
Én is pszichológus akarok lenni. :D Csak én 16 vagyok.
2010. okt. 15. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/26 anonim ***** válasza:

Hagyjad ezeket a nagyokosokat


Én megértelek. Én is igy voltam. És még most is érettebb vagyok a többieknél. De ezt persze nem fogják elismerni neked sokan, mert az emberek irigyek, ha valaki okosabb, érettebb náluk.

2010. okt. 15. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/26 A kérdező kommentje:

Huhh..hát..örülök hogy írtál :) nem nagyon tudom mit mondjak , hogy ne tűnjek nagyképűnek , mert nem vagyok..:P :$

Nagyon köszönöm hogy írtál :) <3

2010. okt. 15. 18:33
 17/26 anonim ***** válasza:
Szia, szerintem velem is pont ugyanez a hejzet :O Énis érettebb vagyok( bár elég érettek az osztálytársaim)és pszihológus szeretnék lenni. Nemtudom hogy normális-e.... Remélem
2010. okt. 15. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/26 anonim ***** válasza: