Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Kamaszok » 18 éves egyetemista lánynak...

18 éves egyetemista lánynak szerintetek sok/kevés ennyi zsebpénz?

Figyelt kérdés

attól függően, hogy épp, mennyit tudunk adni a férjemmel, általában 3500-6000 ft-ot kap 1 hétre.

ebben benne van H-P az ebédje vagy uzsonna, illetve ha heti 1x elmegy valahova a barátaival. persze mondjuk havi 1x ha valami kérése van, nagyobb koncertre vagy valami, akkor arra is kap külön.


2016. szept. 17. 10:42
1 2 3
 21/30 anonim ***** válasza:
20%

Kedves kérdező a bátyám az orvosin tanul, én 2 joghallgató vagyok. Pontosan tudom mennyif kell tanulni egy orvosin és inkább had ne ecseteljem.:D Bátyám a 4-5os vizsgáival van elárulom nem azért mert 3 órát alszik a nap többi idejében meg tanul. Az orvosi messze nem a legnehezebb.

Én jogon vagyok. Ez se sétagalopp de boztos van ennél nehezebb is.:)

Hidd el ha el akarna elmenne dolgozni teszem hozzá . Ha tesóm el tudott menni az orvosi mellett én meg a jog mellett ne mondd hogy a lányod nem. De ha ennyire sokat kell tanulnia megbocsáss nem odavaló. Nem kell hogy büdös legyen a munka meg lehet ezt oldani ha akarja

2016. szept. 19. 10:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/30 anonim ***** válasza:
70%
Nem fogok főiskola mellett dolgozni, ebben biztos vagyok. 3500 forint egy hétre elég kevés. 6000 szerintem elég.
2016. szept. 19. 17:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/30 anonim ***** válasza:
0%

Majd egyszer kedves diakok ott ultok a munkafelvetelin ahogy en ulok.

Es nezem a cv hmm semmi diakmunka extra nyelvvizsga onkentesmunka tanuloegyesulet vezetese sport ?

Aha mar latom apuci anyuci kenyezetett gyereke vagy.

Akkor hogy fogod birni a munkat ha meg soha nem dolgoztal ?

Az ilyen cv feretoljuk nem kell nem elso valasztas.

Inakab azt valasztjuk aki csoron estin levelezon munka mellett tanult abban van kitartas szorgalom akarat es kuzdoszellem.

2016. szept. 19. 17:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/30 anonim ***** válasza:
49%