Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Teherbeesés » Milyen élethelyzetben vállaltá...

Milyen élethelyzetben vállaltátok az első gyermeket?

Figyelt kérdés

Tervezett és nem tervezett babáknál is. Dolgoztál már, vagy még munka előtt? Biztos anyagi háttér, vagy inkább fiatal anyaság?


Én most végzős egyetemi hallgató vagyok, 25 éves. Párommal - 27 éves - 10 éve vagyunk együtt, mindig is szerettünk volna több gyermeket, jövőre lesz az esküvőnk. Úgy terveztem, hogy néhány év munka után vállaljuk az elsőt, de most úgy tűnik, becsúszott a baba. Borzasztóan örülünk neki és nagyon várjuk, de aggaszt, hogy sosem volt munkahelyem (GYES?), sosem dolgoztam, baba után ki venne fel teljesen kezdőként? Ráadásul tesót is szeretnénk. Nem vagyok karrierista, a család nekem mindennél fontosabb, szeretnék fiatal édesanya lenni, de jó lenne a szakmámban elhelyezkedni.

Páromnak nagyon jó munkahelye van, lakhatás, közlekedés, szülői támogatás abszolút megoldott.


Köszönöm a válaszokat, és nagyon kíváncsi vagyok rátok :)



2018. jún. 26. 00:36
1 2 3
 1/25 anonim ***** válasza:
68%

Most született meg az első gyermekünk, 33 és 38 évesek vagyunk. Két hitelmentes, saját lakás, egy autó, megtakarítások több helyen. 10 évet dolgoztam baba előtt.

Nem azért nem vállaltam hamarabb gyereket, mert nem voltak meg az anyagiak, hanem mert 30 éves voltam, mire egymásra találtunk és a pozitív tesztre is sokat vártunk.

2018. jún. 26. 04:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/25 anonim ***** válasza:
68%
Diplomás gyed...
2018. jún. 26. 05:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/25 anonim ***** válasza:
73%

Tervezett baba volt.

Több éves kapcsolat,több éves munkaviszony(számunkra ez fontos volt) viszont nem saját lakás.

2018. jún. 26. 06:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/25 anonim ***** válasza:
63%