Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Valóban veszélyes lenne első...

Valóban veszélyes lenne első autónak e46 325i?

Figyelt kérdés
Ha minden a tervek szerint halad, akkor három hét múlva meglesz a jogsim, és egy ilyen autót szeretnék. Apukám mindenáron le akar beszélni róla, mondván, hogy jön a tél, és veszélyes lenne egy ilyen autóval kezdeni, és egy ócska Suzukira akár rábeszélni.

2019. okt. 9. 11:53
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Mennyi a kereted rá?
2019. okt. 9. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:

Ha azt nézzük,hogy ugyan azzal a sebességgel ütközöl a bmw-vel mint az ócska suzukival akkor a bmw-be jobban az esélyeid.

Ez kicsit más mint amin tanulsz, kanyaroknál stb stb szépen ki kell tapasztalni az autót és normálisan próbálni közlekedni, nem pedig a friss jogsival bele pattanni aztán én vagyok a Jani még csúszós úton is aztán elrepülni az útról,mert hát ez nem úgy reagál mint amit megszoktál a tanulás közbe.

2019. okt. 9. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
Igazából nemtudom pontosan, hogy mennyi a keret, mert apukámtól kapom. Még két éve ígérte, hogy megkapom ha jó eredményem lesz érettségin. Most meg próbál kibújni alóla.
2019. okt. 9. 12:21
 4/11 anonim ***** válasza:
100%

Na mindegy, a keretet majd beszéld meg apáddal!


Véleményem:


1 millió alatt nem szabad BMW-t venni mert csak hulladékot lehet kapni ennyiért! Szerintem vegyetek egy szar 5 - 600 ezer Ft-os Suzukit aztán keress valami jó melot és 2 év múlva tudsz majd venni valami komolyabb kocsit!

2019. okt. 9. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:

Azért a 2.5ös E46-ban van dara és hátsó keréken. De van már esp-is, így annyira nem veszélyes mint az elödje, hacsak az ember nem vagánykodni akar és kikapcsolja.

Ez ez érem egyik oldala.

A másik, hogy a susukit bár könnyü vezetni, de ugye nem csak mi hibázhatunk és gyakran a vétlen szíva meg.


Amúgy magyarországra bmw-t nem vennék, annak ellenére, hogy volt diesel E46om meg 8 hengeres E39-em, mert magyarországon még megy a modern kuláküldözés, és mindenkit lehúznak aki hasonló kategóriájú autóval megy. Egyszer naivan megkérdeztem, hogy mennyi lenne egy kuplung az E39-hez, a dpláját mondták mint itt németeknél.

2019. okt. 9. 12:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
50%
4: ja, csak élje túl azt a 2 évet a buzukival. Akkor inkább valami auto, mondjuk polcwágen, vagy opel legalább biztonságosabb.
2019. okt. 9. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
100%

A kettő között kellene valami.

Egy 2.5-ös BMW, ahogy írták nem 1 milliós tétel. Másik oldalról nézve friss jogsival télen simán odavágod még véletlenül is, akkor is ha nem akarsz direktben vagánykodni. Márpedig akarsz, azért kell az ekkora motor.

Ellenben és I-es Swift-et sem vennék a gyerekemnek. Abban meg ottmarad, ha véletlenül az első pont szerinti vakvagánnyal találkozik össze és csattan. Ha úgyis olyan okos vagy, hogy érettségire már kijár az autó, akkor inkább valami kompromisszumos megoldás kellene. Valami kicsit izmosabb 130-150 lóerős épkézláb kompakt (Golf, Astra és társai) aztán majd megkeresheted az árát a hátsókerekesnek...

Vagy apuék fogják tankolni, szervizelni is?

2019. okt. 9. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
100%

Ülj le a számítógép elé, és a netrisk.hu-n csinálj meg néhány kalkulációt... mennyi lenne a kötelező biztosításod díja erre a BMW-re, és mennyi lenne mondjuk egy Astrára, 1.6-os benzines motorral?

A szerviz költségeket előre nem tudod kalkulálni, az csak utólag derül ki, mennyibe került az adott autó.

Minden autó veszélyes tud lenni, de sok szempontból a vezetőjén múlik, hogy mennyire is jelent veszélyt.

Hátsó kerék meghajtásúval lehet driftelni, és azt úgyis kipróbálja mindenki legalább egyszer, de nem mindegy, hogy mennyi gyakorlattal teszi.

Tételezzük fel, hogy rendes gyerek vagy belátod, hogy neked még kevés ahhoz a rutinod (bár szerintem nem, azért is akarsz BMW-t), de jön a tél, lesznek vizes, jeges, havas utak - a kevés rutinoddal kordában tudod tartani a ménest, hogy ne dobálja a farát?

Ez csak kérdés a kérdésedre, ugyanis ez a hátsó kerék meghajtású autók plusz veszélye az első kerekessel szemben, de ez az előnye is, hogy amikor már megvan a kellő rutin, sokkal élvezetesebb olyan autót vezetni, ami hátul hajt - csakhogy mindez a szerviz költségeiben is meg fog mutatkozni (lesz rá pénzed?)

Az egyes Swifteket el kell már lassan felejteni, a "vasalók" már biztonsági szempontból is sokkal jobbak, igaz azokat még nem is dobálják 250ezerért.

Nem is kell feltétlenül Suzukiban gondolkozni, de első autónak én sem ajánlok hátsó kerekes, erős autót, előbb szerezz rutint... van bőven választék, de nem csak a vételárat kell kifizetni, az autó fenntartása is pénzbe kerül, olykor nem is kevésbe.

2019. okt. 9. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

Az a gond, hogy sperr nélkül (meg azzal is) télen egy hátsókerekes autó, jelen esetben az e46 az nagyon gumi függő. Vétel árat tekintve egy 25i e46 ami nincs porrárohadva meg van alatta futómű az közelebb áll a 2millióhoz mint az 1hez.

Biztosítás: kezdő jogsival főleg ha nagyvárosi vagy akkor még az 1.3-as Swiftnek is közel 100e ft lesz az éves díja, így meg egy ilyen autónál, most hogy 100e vagy 200e az éves díj szerintem elenyésző.


Udv egy BMW-s.

2019. okt. 9. 17:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

Engem is le akartak beszélni mert "hátsó kerék télen veszélyes". Első utaimon hóban közlekedtem friss jogsival a BMW-vel. Soha nem is koccoltam meg semmit.


Régen mikor szarabb minőségű gumik voltak és csak hátsókerék meghajtású autók, akkor is elvezettek az emberek.

Most lesz benne ABS, kipörgésgátló meg minden extra szarság ami segít. Egyáltalán nem para.


Legyél óvatos, ne vállalj be butaságot, ne bravúroskodj és nem lesz baj.

2019. nov. 4. 22:06
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!