Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi értelme egy autót készpénzr...

Mi értelme egy autót készpénzre venni?

Figyelt kérdés

Egy pár milliós az nem tétel, de ilyen 10-20+ milliós kategóriára gondolok.


Egyszerűbb havi 1-2-300 ezerért lízingelni, aztán mivel úgyis megunja az ember évente, kétévente cserélgetni.



2019. nov. 16. 23:09
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
59%
Szerintem elég szánalmas,hogy feszítesz az x5 m50d-ben sq8 stb..és még csak nem is a tied!
2019. nov. 16. 23:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%
Szerinted akinek 50 misije van pl egy autóra, annak nincs még többször ennyije?
2019. nov. 16. 23:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
100%

Mert az ki van fizetve es olcsobbra jon ki hoszabb tavon.

Vannak gazdagok akik nem 2 evre vesznek egy autot hanem 6-8. Utana meg atadjak pl a gyereknek vagy beszamitattjak egy uj autoba. Van aki megtartja masodik autonak, 6-8 ev utan megint vesz egy ujat, a regi masodik auto addigra meg lehet hogy 15 eves lesz, el lehet adni.

2019. nov. 17. 03:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
100%

Magyarországon (is) a legjobban cégre éri meg a lízing, magánszemélynek annyira nem. És akkor itt jönnek a bajok:

-a cég nem stabil hátterű (Kelet-Európára ez a jellemző). Lehet az idén termelt 100 millát, jövőre meg a lízinget se lenne miből kifizetni.

-nem tiszta forrásból van a pénz, jobb szabadulni tőle minél hamarabb

-a kommunizmus miatt még mindig az a mentalitás, hogy az a biztos, ami az enyém. Így van ez a házzal, földdel, autókkal.

Pedig sokszor ezeket az autókat 5 évesen hatalmas fejfájás eladni, gyakorlatilag benne áll a pénzed (a haromnegyedét úgyis elbuktad). Ismerek olyat, aki több mint egy éve árulja a 4 éves X6M-et, és nem szabadul tőle. Lízingnél csak visszatolta volna a kereskedőhöz, és nem fájna a feje. Akkora értékvesztése van az autónak, hogy éppen azt számolta, lehet olcsóbb lett volna a lízing vagy bérlés. És ott vannak az előnyök is: vannak olyan ajánlatok, mikor a szervizek ingyenesek (milliókat lehet spórolni így), meg ugye a casco is mindig integrálva van a lízingbe, nem kell kúlön fizesd.

2019. nov. 17. 08:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
62%
4-es jól összefoglalta. Berögzült a kommunista fejekbe, hogy jaj veszek házat, autót, lakást, földet, mert az az enyém. Ez így igaz, csak aztán mikor jön valami gebasz és mondjuk százezreket, netán milliókat kell kifizetni mondjuk javításra, akkor mar nem olyan derűs a helyzet. jo lehet mondani kössek biztosítást. de az emberek 70%-a sporol ezen, mert feleslegesnek tartja. tudom, mert latom a tulajt mennyit szív a lakással néha amit bérlünk. neki kell fizetnie minden kinti javítast, cserét... stb. autónál detto, en most gondolkozok, hogy kötök egy lizingszerzodést, mert a gatyám ra ment erre az autora 4 év alatt, pedig még csak 9 éves...és nyilván az értéke se lett több.
2019. nov. 17. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:

Öntsünk tiszta bort a pohárba.

Olvastál te lízingszerződést.

1. 20 - 30%-al drágábban veszed az autót mint kp.-re.

2. Használod 5 évig azután elszámolnak veled maradványértéken. Gondolod kegyesek lesznek veled?

3. A lízingcégnél kell kötnöd a biztosítást. Gondolod jó áron?

Ha te egy nagy cég vagy lehet, hogy remek feltételeket tudsz kialkudni. Magánemberként?


Miért vennék olyan autót amit nem tudok könnyedén kifizetni?


20 milliós esetleg akkor vennék, ha több száz lenne a bankszámlámon. Gondolod más nem így van vele?

2019. nov. 22. 08:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

5-ös. Lízingnél is téged terhel a szervizelés költsége. A végén 2x annyit fizetsz mindha újat vettél volna.

Lakást bérelsz. 10 év alatt kifizeted az árát. Hitel + kamattal ugyan annyit fizetsz de a bérleti díjból mire nyugdíjba mész lesz 2-3 saját ingatlanod. "lekommunistázni" azokat akiknek saját ingatlanjaik, autóik vannak? Miért jobb ha valakinek semmilye nincs?

2019. nov. 22. 08:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

4es vagyok

Igen, én is utaltam arra, hogy magánszemélyként annyira nem éri meg. Ha céged van, akkor mária ugrik az ÁFA, és teljesen más dimenzióban vannak a feltételek, nagyon kedvező. Ha neadjisten már korábban is vettél autót, vagy esetleg 2őt vagy 3at rendelsz egyszerre, akkor pedig tizmilliós kedvezményeket is kaphatsz, ott jönnek az ingyenes szervizek, meg ilyenek. Most persze 30+ millás autókról beszélünk.

És akkor külön kell vegyük a tartós autóbérlést, ami magánszemélyeknek is lehetséges már 1-2 éve. Na ott tényleg az van, hogy még a téligumit is kapod ingyen (persze keményen fizetsz érte havonta).

2019. nov. 22. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
47%
Semmi értelme nincs 20-30-40-50 milliós autókat megvenni kp-re. Ezek 99,999%-ban (céges)lízingelt vagy kölcsönzött autók. Egy felextrázott, überfull 40 misis BMW-nek olyan brutál értékvesztése van, hogy tényleg olcsóbb bérelni.
2019. nov. 22. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

Az egy komoly megállapítás, hogy a 20+ millás autókat évente kétévente szokták cserélgetni. :D

Hát persze, te már csak tudod!

Valld be csóró vagy és sosem lesz annyi pénzed, hogy egy ilyen autót megvegyél, ezért agyalsz a lízingen.

2019. nov. 22. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!