Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Turbo Simsonra illegális?

Turbo Simsonra illegális?

Figyelt kérdés
Vagy bármi smk-nál a hangerűrtartalmat megtartani, de mégis 2x teljesítmény? Vagy van ilyen kikötés hogy 50ccm szívómotor legyen? Vagy csak az átalakítás miatt lenne illegál, és lehetne gyári feltöltött 50ccm smk-t gyártani?
2019. dec. 27. 00:17
1 2
 1/11 A kérdező kommentje:
Turbo persze külön olajozással, és a résvezérlés helyett hidraulikus szelepvezérlést építenék a turbonyomás megtartására légcsere után a sűrítő utem legvégén
2019. dec. 27. 00:22
 2/11 b1812567 ***** válasza:
85%

"Olyan két-, három- vagy négykerekű jármű, amelyet 50 cm3-t meg nem haladó lökettérfogatú belső égésű motor vagy legfeljebb 4 kW teljesítményű egyéb motor hajt, tervezési végsebessége a 45 km/óránál nem nagyobb és saját tömege legfeljebb 350 kg."


Ez a smkp meghatározása. Szóval ha meghaladod a 4kW teljesítményt, vagy a 45 km/órát, akkor nem kismotor.

2019. dec. 27. 00:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
100%
Arról nem beszélve hogy ezt házilag megcsinálni nem épp reális elképzelés.
2019. dec. 27. 00:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
64%
Nyilván illegális, plusz kétüteműhöz felesleges ilyen céllal hozzányúlni.
2019. dec. 27. 00:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 Nyakasparasztgazda ***** válasza:
52%
Csináld meg! Jó móka lesz.a rendőr úgysem ért hozzá .N...
2019. dec. 27. 06:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
82%
Szinte lehetetlen megcsinálni.
2019. dec. 27. 07:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 Katolikus plébános ***** válasza:
Ilyenkot másodlagos a legalitás, kérdés, hogyan veszed rá a kipufogást és az azon lévő turbót a visszavezetésre, mert, hogy ahhoz elektronika kell, csak úgy rátenni nem lehet, vagyis lehet, de csak dísz.
2019. dec. 27. 08:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

A turbó a kipufogógáz energiáját használja. A kétütemű benzinmotorok minimális fojtást sem bírnak el, a tudbó nagyon lefojtaná a motort.

Másrészt ha működne is, mi lenne a karburátorral? a túlnyomás miatt nem jutna be a benzin a szívócsőbe. Vagy a karbit a turbó elé tennéd? Érdekes lenne ahogy a benzingőz a forró turbóval találkozik.


Kétütemű motor + turbó kizárólag "rendes" vezérléssel rendelkező dízelmotoroknál szokott működni, olyanoknál ahol a nagy méret miatt kellően kicsi az üzemi fordulatszám ahhoz, hogy az alsó holtpont közelében el lehessen végezni a gázcserét a hengerben (mozdony- és hajómotorok például ilyenek)

2019. dec. 27. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
51%

A kérdezőnek fogalma nincs a kétütemű motor működéséről, különben nem kérdezne hülyeséget.

Öcsém, ha simsonnal jársz akkor egy turbo árát se tudod kiperkálni nem 600 ezret egy turbosításra. :D


Az utolsó válaszolónak. karbi előtt nem lehet turbo? meséld el ezt a régi Renault 5 turbo tervezőinek, gyártóinak. :D

2019. dec. 27. 11:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
52%

Látom nagyra vagy a nulla eszeddel, és kigugliztál egy karbis turbós autót. Annak a karbiját turbóhoz tervezték. A Simson karbit úgy tervezték, hogy vákuum van a szívócsőben, és nincs túlnyomás a karbi szívó oldalán. Ha megfújod túlnyomással, akkor orrán száján ki fogja nyomni a benzint, de a motorba egy csepp sem fog jutni.


Leülhetsz, egyes.

2019. dec. 27. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!