Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen fenntartási költségei...

Milyen fenntartási költségei vannak az alábbi autóknak? Audi A8,A6, A4 TDI BMW 6os-5ös-3as sorozat Mercedes S, Cls, C

Figyelt kérdés

Mindegyik autóra vonatkozik, hogy 3 millió forint alatti modelleket veszem számításba.


Az a kérésem, hogy valós számokat tapasztalatokat írjatok.

És ne írja ide senki hogy ha számít a költség akkor nem nekem való az autó, mert igenis tudni szeretném melyikre mennyit kell költeni.



2020. jún. 17. 00:37
1 2
 1/11 D. Brasco ***** válasza:
75%

Na,megint egy újabb bohóc kerdes........

Belökve pár tipus az adott márkából a legmagyobb luxus gépén át a kommersz kispolgári változatig.......

Mondjuk aki A8-at meg S osztályt keres,annak illene tisztában lenni a majom banán kapcsolattal,főleg ha a 3 millios ársáv alatt nézeget.

Egyebkent nem is olyan regen volt a totalcar csatornan a műhelyprn-be egy A8.Ott meg tudhatod,hogy lehet egy 3 millios autora 4milliot rálocsolni..........

A masik meg,hogy pl 3 milláért S osztályból van w140/w220/w221......ugyan igy a bmw es tarsai......vagy ezek kozul neked barmelyik megfelel?!

2020. jún. 17. 06:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
77%

Majd ha megírod hogy pontosan milyen típusok érdekelnek, évjárat tol-ig, modell, benzin/dízel, akkor tudok segíteni..

De az S osztályt és az A8 audit felejtsd el, vagy újat veszel szalonból vagy nem veszel.

2020. jún. 17. 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
Ja meg a 6-is BMW-t is.
2020. jún. 17. 08:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:

Ami konkrétan érdekel az a Cls

Meg az A6-A8

Nem bohóc kérdés, tudom hogy magasak a fenntartási költségek de akkor sem mind1 hogy mennyi.

A 3 millióinak a felső határán lévő autók érdekelnek.

Igen lehet akár dízel is.

2020. jún. 17. 11:47
 5/11 A kérdező kommentje:
Jahh meg a másik, hogy amiket felsoroltam mindegyikből lehet kapni 2,5-3 millió között.Nem egy 500 000ftos 3mas BMW-t akartam egy A8 mellé tenni.
2020. jún. 17. 11:52
 6/11 D. Brasco ***** válasza:

Konkrétan a cls:

A w211-es E osztály alapjaira épül,a lemezek alatt kb minden egyezik vele.

Ebből következik,hogy szinte biztosan be fog szarni :

-az sbc

-az 5sebesseges valtó,már amelyikben az van

-ha levegős a futomű akkor a kopresszor,a légrugó sokaig birja de az sem örökké

-a dízelekben benne a vilag összes kilometere kétszer,raadasul ez a V6-os mar kozel sem olyan stabil mint a sor 6-os 320cdi volt

-a benzinesek a 350(M272) az 500(M273) is vezerlés,azon belül is láncszakadas preblemaval küzd.Az M113-as ami valo valamire.

-stb stb.......

Ugyhogy jol gondold meg tekintve hogy a vasarlasra egyaltalan erdemes cls-ek 3-tól indulnak.

Nyilvan van 2.5-2.7ert is,de hat az olyan is.

2020. jún. 17. 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

Ezekből specifikusan egy sincs, de egy hasonló "árkategóriájú" igen, egy 3. generációs TT Quattro S-Tronic-ot vezetek "napi" szinten (otthonról dolgozom, szóval elsősorban csak hobbihasználatra, utazásokra, néha bevásárláshoz van, így viszonylag kevés kilométer megy bele, de elég sportos használattal).


A rutin-karbantartás nekem valahogy a következőképpen alakul, márkaszervizben:


- fix 1 évente olajcsere, 50e

- féktárcsa csere durván 3-4 évente esedékes sportos használat mellett első tengelyre, ez úgy 210e, hátsó tengelyre még nem kellett cserélni, de ugyanennyi lesz arra is (ott kb. 6 évente lehet talán esedékes, nem tudom még pontosan, még elég jól bírja)

- fékbetét csere esetemben kb. 2-3 évente kell, 4 kerékre kb. 120e, de az első jobban kopik, mert lágy fékezésnél csak azt használja

- váltóolaj-csere 60e kilométerenként szükséges, 2 hete voltam, 110 mátyás volt a vége

- diffiolaj-cserén is 2 hete voltam, az 30e volt munkadíjjal együtt, ezt ~3 évente javallott cserélni

- pollenszűrő, légszűrő, stb. normál áron megy, ezen nem nagyon van mit variálni, légszűrő kicsit drágább a magas teljesítmény miatt de nem sok, nem gyakran kell cserélni

- ha a váltó esetleg tönkremenne, a javítás várhatóan félmillió, de rendszeres olajcserével sokáig jó lesz

- casco és kötelező évi 400e

- fogyasztani nem fogyaszt sokat, 8-9 körül megáll városban, a start/stop rendszer és a regenerating fékezés 1 litert segít kb.


Más most hirtelen nem jut eszembe.

2020. jún. 17. 12:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

#7 voltam, szóval félmillió felett, ja még annyi, hogy ha nem akarod silány minőségű kínai utángyártott szeméttel tömni a gépet, akkor ez egy 3 millió alatti autónál is ennyibe fog kerülni.


Ezért sem veszünk régi prémiumautót olcsón, mert a fenntartása nem a mi pénztárcánkra lett kitalálva.

2020. jún. 17. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
A6 nem vészes, évi 400-500 ezerből mindig toppon van az autó, legalábbis nekem.
2020. jún. 17. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:

Nagyon köszönöm azoknak akik konkrét választ adtak!

Az évi 4-500 000 még ahhoz képest nem is sok!

2020. jún. 18. 00:21
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!