Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A két autó közül melyiket...

A két autó közül melyiket választanátok? Skoda Fabia RS 1.9 Tdi vs Seat Ibiza Cupra 1.9 tdi?

Figyelt kérdés
Ezek közül ti melyiket választanátok? Esetleg ha van tapasztalat vele, osszátok meg.

2020. aug. 12. 21:05
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

Melyik generáció?

6Y vs. 6L

5J vs. 6J


Technika ugyanaz, amelyik jobban tetszik. Nekem személy szerint inkább Fabia

2020. aug. 13. 07:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:

Teljesen mindegy mert autót, főleg ilyen kategóriát nem így vesz az ember.

Azt amelyik neked tetszik azt vedd.

De csak álmodozol.

2020. aug. 13. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
6Y és a 6L
2020. aug. 13. 14:04
 4/11 anonim ***** válasza:

Személy szerint az rs fabia .

Bár ugyan az a két említett autó 131 Lovas 1.9 PDTDI motor hajtja .

Csak a bódé a más .

Nekem rs fabiàm van padon mérve jelenleg 224.6 lóerő hivatalosan mivel itt németoszágba mindent lehet és kell is papirozni .

Én szeretem figyelni kell nagyon , hogy a turbo ne hordja az olajat , egr ne legyen olajos és a pd elemek állapota is , na meg a kettőstömegű lendkerék is jó legyen . Amúgy egyszerű technika én szeretem

2020. aug. 13. 14:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:
Utolsó a Cupra 160 ló, az Fr 131.
2020. aug. 13. 15:52
 6/11 anonim ***** válasza:
#4: Milyen config hozza ezt a teljesítményt és mennyire stabil?
2020. aug. 14. 06:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

#6

4 vagyok , stabil motor nem volt vele eddig gondom , motor teljes belső át építve , kovácsolt dugatyuk , grammolt hajtókarok szintén kovácsolt . Egyedi kovácsolt főtengely . Lényegében az utolsó csavarig át építve a motor egy brogwarner turbo fújja jelenleg 2.6 bárral stabilan .

Ki lehetne ebből sokkal többet hozni , ez a setup ami most benne van kb 260-270 lóg bírná kisebb alakításokkal afelett már mindegy mit csinálna az ember ott kezdődik a verseny technika amikor már üzemórás lesz egy motor .

Nekem a teljes motort Toldi Tibi azaz Toldi dízel építette Magyaroszágon , Kollár chip-nél lett meg írva és le padolva . Utánna jött itt kint a móka a a special Tüv , mert mindent be kell íratni számákkal igazolni az építést .

Lehet még lesz majd húzva rajta 250 ló környékére , de egyenlőre ez elég .

Jaa és nem kormol mint a fene direkt úgy van írva , hogy a lehető legkevesebb korom legyen minimális van , de mivel be van íratva az építés így igazoltatásnál látják , hogy épített motor hajtja és egyből nem gond a nagyon minimális korom ami lényegében csak a lökös alján látszik .

Kipufogó egy 60-as rendszer végig leömlővel együtt , egy sport részecskeszűrő van alatta plusz a végén egy dízel sport dob ez itt készült már a motor építés előtt kint .

Ebből a motorból darkside-ék egy angol cég 402 lóerőt hoztak ki na az , hogy mennyire stabil a jó kérdés ott már bőven a verseny technikát súrolják .

2020. aug. 15. 08:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

#7: És hány km van ebben a rendszerben?


#6

2020. aug. 15. 22:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
Skodából kék RS? :D
2020. aug. 15. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:
Én nekem 200 lóerő is elég lenne.Milyen átalakítások kellenek 200 lóerőhöz?
2020. aug. 15. 22:42
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!