Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Új autó 200 km van benne 4000...

Új autó 200 km van benne 4000 fordulatszámon mentem vele, árt az neki?

Figyelt kérdés

Swift,1.2 benzin

Hibrid



#Autó,fordulatszám
2020. aug. 21. 05:55
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
14%

"Nem kell azokat járatni már jók az illesztések,anyagok nem úgy mint a Szoci autókban."


Dehogynem kéne. Én meg dugattyúgyárban dolgozok és ha más nem is, én tudom, hogy nem létezik 2 ugyanolyan dugattyú. Úgyhogy DE, nagyon is ajánlott a bejáratás. Csak persze nem az első tulajnak. Ezért is írtam, hogy a kérdezőnek nem fog fájni semmi ebből, majd csak a 3. tulajnak 15 évesen. Ettől függetlenül a bejáratás ugyanúgy szükséges még mindig és szomorú, hogy emberek ennyire nincsenek képben ezzel.

2020. aug. 21. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:
72%

Ma már olyan elképzelhetetlenül pontos a gyártás, amiről a szoci autók gyártói álmodni sem mertek volna. Kamudugattyőgyári dolgozó bármit is ír.

A bejáratás csak a saját lelkiismeretnek használ, az autónak mindegy. Mint ahogyan a tartósan nagy fordulatszám sem viseli meg, sokkal jobban megviseli 10 hidegindítás, mint egy óra nyélgázon.

Nem egyszer pályáztam Suzukival úgy, hogy nem akartak letúrni a belső sávból, negyedikben, tiltás alatt kicsivel, órákon át. A motor köszöni, jól van.

De mondhatnám ismét a példát a Rábaringen történt Toyota vallatásról, ahol 100.000 kilométert mentek egy Corollával és egy Carina E-vel folyamatosan padlógázon. Csak tankolni, olajat és sofőrt cserélni álltak meg. Ha igaza lenne a sok "jajj, tartósxan 4000 fölé ne forgassuk, mert tönkremegy"-nek, akkor a Toyoták a több hetes vallatás első napján fel kellett volna hogy adják.

2020. aug. 21. 10:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:
70%
Amikor új autót vettünk, akkor benne volt a kézikönyvében, hogy az első ezer km-en ne forgassuk 3500 fölé (azt hiszem). Nézd meg, hogy a tiédben mit írnak. Nem hiszem hogy problémát okoztál azzal amit csináltál, de az elején nem árt kicsit kíméletesebben bánni a motorral.
2020. aug. 21. 11:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:
51%
Alapvetően egy szívó motornak nem árt az, ha akár 3500-4000 környékén forog, persze csak meleg olajnál.
2020. aug. 21. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 anonim ***** válasza:
10%

“ Ma már olyan elképzelhetetlenül pontos a gyártás, amiről a szoci autók gyártói álmodni sem mertek volna.”


Hát, az biztos, hogy te se jártál még pl az Audi motorgyárában 🤣🤣🤣

2020. aug. 21. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 anonim ***** válasza:
36%
Miért kellene 1-es fokozatban 4000-ig húzatni...? Válts fel előbb. Hideg motornál egyenesen motorgyilkos így pörgetni...
2020. aug. 21. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 anonim ***** válasza:
10%

Semmi bajt nem okoztál neki ezzel a nyúlfarknyi kigyorsítással.

A mostani motorblokkokat zord időjárási körülmények között üveghangig pörgetik a tesztek során. Ami kifekszik, annak nem állnak neki ott javítgatni.

Az autógyártók igen nagy hányada pontos illesztésekkel dolgozik, más világ van mint ezelőtt 30 éve.

Persze szélsőségek mindig vannak.

2020. aug. 26. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 anonim ***** válasza:
De azért már csak több km van benne hogy megint kiemelted?
2020. aug. 26. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim ***** válasza:

De minek pörgeted egyesbe addig? az már kb 30-40es sebesség, akkor már 3-ba is válthatnál, benzint minél előbb váltjuk fel, ez nem dízel.

Másrészt a hangján nem hallod, hogy sír a motor?

Egy alkalomtól semminek nem lesz baja de valószínűleg többtöl sem, mert 6-7ezer körül van a fordulatszámmérő piroson, de egyesbe nem fogsz tudni haladni és letilt, ha folyamat nyomod neki a gázt de nem váltasz és a hangja is rossz.

2022. febr. 14. 14:43
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!