Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Tényleg teljesen más élmény...

Tényleg teljesen más élmény egy sor6-os motorral felszerelt autóval közlekedni?

Figyelt kérdés
Állítólag ezek a legfinomabb járásúak.Nem arra gondolok amikor a 2 literes dízel csörgése elvan szigetelve a sofőrtől hanem hogy ezek alapból nagyon kicsi alapjáratú rezzenéstelen járású szinte hang nélküli motorok.Amikor ott állsz mellette se nagyon hallod hogy jár.Ez igaz?
2020. okt. 17. 20:02
 1/4 anonim ***** válasza:
A sor6 se lenne halk szigetelés nélkül.
2020. okt. 17. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Igen, ahogy a V6al is ugyanez a helyzet. Nekem van konkrét példám is: vezettem 2.0 PDTDI Audi A6ost. Ezzel egyidőben a saját autóm is egy nagyon hasonló felszereltségű Audi A6 volt, de 3.0 TDI motorral. A 2.0 PDTDI traktor volt belül is, a 3.0 TDI hihetetlenül selymes, mintha teljesen más autóett volna. De ha BMW-s vagy: ugyanez a helyzet ott is. Van pl a traktorszerű 320D, meg van a sor6 330D. Nem is lehet egy kategóriába sorolni őket, akkora a különbség.
2020. okt. 17. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Bizony, össze sem lehet hasonlítani egy sor4 és egy 6 hengeres finomságát, járáskultúráját. Persze cserébe többet fogyaszt nagy átlagban, de az a hang, az megéri.

Hirtelen a legkisebb 6 hengeres motorok, amik eszembe jutottak az a 2.0 V6-os volt a Mazda Xedos 6-ban (jó régen), meg persze a nagyon szép hangú 520-as BMW-k.

Dízeleknél is persze elő lehet csalogatni a muzsikát, de számomra az igazi motor az benzinnel üzemel. ;)

2020. okt. 17. 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Minden motortípusnak megvan az előnye és a hátránya.


Sor4: olcsó, egyszerű, kicsi, könnyű javítani, legmegbízhatóbb, elsőkerekes autókhoz a legideálisabb, legkevesebbet fogyaszt. Feltöltővel náluk a legjobb a lóerő/pénz arány. A szívókat pedig az egekbe lehet pörgetni. Cserébe nem a legjobban kiegyensúlyozott, viszonylag magas építésűek (magasan van a súlypont).


Sor6: a legsimábban járó motor, nagyon jó az egyensúlyelosztása. Nagyobb nyomaték hozható ki belőlük, mint egy azonos lökettérfogatú V6-ból. Viszont csak hátsó kerekes autóba szerelik, mert hatalmas a helyigénye. A súlya is kissé sok, és a súlypont is magasan van.


V motorok: könnyebbek, kisebbek mint egy azonos méretű soros motor. Nagyobb tud lenni a hengerűrtartalom, emiatt erősebb lehet mint egy azonos méretű Sor6. 2-4-6-8-10-12 hengert is viszonylag kis helyen el lehet helyezni. Egész jól kiegyensúlyozott motorok, de a sor6-tól elmaradnak. A motor ugyan könnyebb, de mivel két henger, két kipufogó csonk kell, így a költségek és a tömeg is megnövekedik. Sokan szerelmesek a V8 hangjába.


Boxer: laposak, emiatt alacsonyabb az autó súlypontja és ez jobb stabilitást ad az autónak. Cserébe viszonylag nagy méretűek, nehezen hozzáférhetőek.

2020. okt. 18. 07:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!