Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Astra h, nem indul, mi lehet...

Astra h, nem indul, mi lehet probléma?

Figyelt kérdés

Ma munka után haza akartam jönni, autó nem indult kulcs elforditásra, kattogó hang a motorból, és a műszerfal - minden " elektronikai " dolog, lámpa, rádió csak villog


Be lett tolva, akkor hazatudtam jönni, leállitottam 1 órára, elakartam indulni, és megint a kattogás 1 mp imsétlődés vagy kevesebb és villog, ( villogás- felgyullad, kialszik fél mp ismétlődéssel minden ami világitani tud )

Akksi ? öninditó? Generátor? 2011 évjárat, 1.6 benzin

Tippeket köszönöm előre is!



2020. dec. 1. 18:07
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:

Énnekem ilyesmi van a szivargyújtómban, ezzel nyomon követheted az akku állapotát, mennyivel tölt éppen a generátor stb. Sok helyen kapható:


[link]

2020. dec. 5. 09:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:
11! H Astrába felesleges ilyen, a központi kijelzőre a menüben tized voltra kiíratható az aktuális feszültség.
2020. dec. 5. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:
Az általam irt feszmérőben az a jó hogy ránézek és látom akár menet közben is, a központi kijelzőn meg kint a hőmérséklet dátum idő nem kell buzerálni. H Astraban hiányzik a vizhőfok mérő műszer, hiába lehet elérni menüben az macera. Személy szerint jobban szeretem ha nem menüből elérhető egy alap info hanem van rá műszer amire elég rápillantani nem kell a kezet használni hogy menüből varázsolják elő.
2020. dec. 6. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:

Ezt nem teljesen értem... Menüből is lehet folyamatosan nézni. Arra a lapra állsz, ahol kiírja és akár órákig nézheted hosszú őt alkalmával, ott hagyja a kijelzőn.

Nekem személy szerint jóval nagyobb macera, hoyg valahol ezt a bedugós kütyüt tárolni kell. Onnan előszedni, bedugni. Menet közben a tekintetet jóval lejjebb kell vinni. Mert nem csak a kijelzőre pillantok, hanem lefelé kell bámulni. Ha megérkezek ki kell húzni. Ugyanis a H Astrában a szivargyújtó folyamatosan áram alatt van, gyújtás levétel után is. Utána megint el kell rakni valahova. Menet közben is nyitva van a szivargyújtó fedele, ami miatt kicsit rendetlenség érzetem van.

Ellenben menüben pár (3-4?) gombnyomás és már látod is. Nincs semmi útban nem kell semmit elővenni, elpakolni. Indulás előtt hagyom fél percet ketyegni az autót mielőtt indulnék. Ez az idő erre pont alkalmas.

Vízhőfok ugyan ez. Jobb lenne persze a dedikált óra. Mint ahogy a feszültségnek, olajhőfoknak is. De a benzinesnél pl simán normál üzemi körülmények között is 105-110 fokig felmegy a hőmérséklete. Ez nem hiba, teljesen jó így. De egyes felhasználók ha ezt meglátják, szívrohamot kapnának. :D Szóval nem kizárólag spórolásból, hanem részben tudatosan hagyták el az órát.

De persze mindenki azt használ ami neki kényelmesebb. Van aki a gyári menüt, van aki szivargyújtóba dugdosható kütyüt. Van aki OBD-re dugható Pepas modult...

2020. dec. 6. 17:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!