Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi számít izom autónak?

Mi számít izom autónak?

Figyelt kérdés
Tudom, hogy az izomautók gyorsulásra fókuszált autók, és ilyenkor mindenki a tipikus amcsi izomautókra gondol mint mustang, dodge és a többi. De ha belegondolunk egy Porsche Taycan meg egy Bugatti is gyorsan gyorsul mégse hívjuk izomautónak

2020. dec. 17. 10:21
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:
24%
Általában egy viszonylag erős motor, egy olyan karosszériában amit nem a nagy sebességére terveztek. Valahogy így lehetne körülírni a dolgot
2020. dec. 17. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 anonim ***** válasza:
14%
Amúgy az olyanoknak mint a 4-es milyen komplexusa van vagy mi ez?
2020. dec. 17. 14:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/22 Wadmalac ***** válasza:
0%
Savanyú szőlő? :)
2020. dec. 17. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/22 anonim ***** válasza:
0%

Például az én autóm..

X5M


536 LE.


😃

2020. dec. 17. 15:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/22 anonim ***** válasza:
64%
Az egy műanyag xar, nem izomautó :D :D :D
2020. dec. 17. 15:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/22 Wadmalac ***** válasza:
29%

Volt itt a környéken egy turbósított 120-as Lada, fékpadon 240 lóerőt tolt.

Na az az értelmetlensége alapján izomautó, de köbcentire csattogós lepke. :D

2020. dec. 17. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/22 anonim ***** válasza:
24%

Izomautó:

Nem csak V8-as hanem eleinte sor 6-os motoblokkuak is voltak. Mostmár inkább v8-v6. Ugye voltak európai ázsiai izomautók is például.

DE A LÉNYEG! (kezdem a régiekkel)

Mindenkép hátsókerék meghajtásúak és orrmotorosok, tehát a motor elől van a hosszú nyújtott motorházban. Némelyiknél ezért nagyobb a hátsó kerékméret. Futóművük is a klasszikus amerikai billegős fajta. Sokuk merevhidas, mellyek nagyon jól tartották magukat a földúton is. Meg aztán a kasztni is bazi nagy laposabb de hosszú és széles autók ezek. Inkább a szögletes formák jellemzik. És nagytöbbségben nagy első díszrácsaik vannak. Gyakran 2 ajtósak. Nagyköbcentis 5L-től felfelé 8.2-ig hivatalosan, de már vannak feljebb fúrtak is. Kisprofilu gumikkal vannak felszerelve. Eleinte pár évig sor6-os ezután sokáig V8-as EMELŐRUDAS! motorblokk. (OHV típusú)

Nagyon nagy nyomatékkal és sok lóerővel rendelkeztek. A nagy nyomaték alatt nagyon jól tudtak gyorsulni és hamar elérni a végsebesség környékét.


Modern Izomautók:

Itt már mindent teleelekrtonikáztak és egy csomó luxusfelszereltség nameg a kisebb V6-os vagy I4 turbós kivitelek jellemzik. A hátsókerékmeghajtás megmaradt. Általában ezek is 2 ajtósak, de ugye 4-5 személyesek mint a régebbiek. Ezek már magasabbak a jó kényelem miatt is és ugye nem gond mert jók a szélellenállási együtthatói. Általában nem olyan szélesek, de még hosszúak. A formák főleg 2015 körül már kerekebbek és kevésbé agresszívek. Itt már nem merevhidasak hanem különböző modern pl. független felfüggesztésűek. Vagy csak az első keréknél másak, mert ugye hátsó kerék van meghajtva. Moderneknél már elektronika van ami megakadályozza a gyorsításból való kipördülést és az autó úton tartását segíti. Ugye ezeknek is mind elől van a motorja. Kivéve a legújabb Corvette C8-at ami már középmotoros.

2020. dec. 17. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/22 anonim ***** válasza:
28%
Egy hülye marketingduma ez az izomautózás.
2020. dec. 17. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/22 anonim ***** válasza:
100%

Pony car:


A póni autó jellemzői a következőek voltak:


-Sportos, tömegek számára kompakt autó, amely négy embert képes szállítani.

-Hosszú motorháztető.

-Megfizethető alapár ( 2500 USD alatt - 1965 dollár értékben)

-Széles választék az egyes autók egyedivé tételéhez.

-Más modellekkel megosztott sorozatgyártású alkatrészek felhasználásával készül.

-Ifjúságorientált marketing és reklám.

-Sok póni kocsit gazdaságos hathengeres vagy kisméretű V8-as motorokkal gyártottak, és bár erőteljes motorokat és teljesítménycsomagokat kínáltak, a legtöbbet hathengeres motorokkal vagy viszonylag kicsi V8-as motorokkal adták el.


[26] A nagy teljesítményű modellek korlátozott eladásokat értek el, és nagyrészt csak drag-racing, road racing vagy motorsport homológ célokra korlátozódtak.


Muscle car:


-V8-as motor a legerősebb konfigurációban, amelyet egy adott modell kínál.

-Hátsókerék-hajtás.

-Az Egyesült Államokban gyártották, az 1960-as években vagy az 1970-es évek elején (1964–1973)

-Viszonylag könnyű, kétajtós karosszéria.

-Megfizethető ár.

2020. dec. 30. 23:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/22 anonim ***** válasza:
100%

X5M mint izomautó :DDD Gratulálok. Pont olyan hülye vagy, mint a legtöbb ilyen X5M tulajdonos, ahogy elképzelem őket.

X5M mint izomautó. Jó vicc. Az egy luxus SUV. Annyira izomautó, mint amennyire helikopter.


Szerintem az izomautó ott kezdődik, hogy amerikai típus :D.

Vagy legalábbis 99,999%-ban azok... Nem tudok hirtelen európai izomautót mondani...


Attól mert valami sok lóerős, nem lesz tőle izomatuó. Egy powersedan nem izomautó. Egy bitangerős SUV sem izomautó. Egy elektromos autó sem izomautó. Egy japán szanaszét turbózott Supra sem izomautó.

Értem?


Amerikai. Nagy köbcenti. minimum V6, de inkább V8. Néha kompresszor. Jellemzően hátsó kerék hajtás, javarészt 2 ajtós autók. Nyilván van kivétel. Forma az meg olyan amilyen. Coupé vagy szedán, esetleg kombi.

De nem SUV. SUV az SUV. Meg nem is Pickup, meg tökömtudja.

2021. febr. 2. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!