Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Toyota Corolla 1.8 TS 192 le...

Toyota Corolla 1.8 TS 192 le mennyire megbízható?

Figyelt kérdés
2021. jan. 14. 09:35
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
34%
Nagyon.
2021. jan. 14. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
65%
Ismerd meg az előtte lévő 5-10 gazdáját, és abból képet alkothatsz róla.
2021. jan. 14. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
47%
japán nem? akkor meg? vedd meg
2021. jan. 14. 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
Nagyon.
2021. jan. 14. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
Eléggé, de mégiscsak sportautó, szóval ezeket általában nyúzták rendesen.
2021. jan. 14. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 D. Brasco ***** válasza:
58%
Elev egy olajzabáló,vannak konsrrukcios bajai,meg tekintve hogy egy tipikus boyracer hülyegyerek autó az előző 10gazda kitaposta mar beloluk a lelket
2021. jan. 14. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
81%
Az előző tulajoktól függ. Ha a szokásos “toyota mindent is bír” tulaja volt, aki sportautó lévén még ki is nyomta a belét, akkor nem annyira hosszú életű. Ha jól karban volt tartva, akkor jó lehet.
2021. jan. 14. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
60%
Egy ilyen autónál ez sokkal inkább az előéletétől függ, mint az eredeti konstrukció megbízhatóságától. Ha 1-2 gazdája volt csak, és végig ellenőrizhetően karban tartott, akkor jó lehet. Ha nem nagyon tudni róla semmit, akkor meg orosz rulett. Jól is elsülhet, meg rosszul is, és ezt így senki nem tudja megmondani, de nagyon még az autó mellett állva sem.
2021. febr. 3. 09:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:

Régi a kérdés de másnak segíthet.

Rommá hajtott példányok az olajjal táplálkozók... Sokan keverik az 1zzfe motorral ami a megegyező köbcenti miatt lehet, közben a 2zzge egy teljesen más motor és az 1zzfe eszi is az olajat. Maga a motor egyébként megbízható úgy 200e. km-ig, utána kell csapágyazi, vezérműtengelyt, olajpumpát cserélni. Ezek a hibák általában a sűrűn olaj cserélt példányokat is érinti (ezeken felül nem fog otthagyni sehol bár ez mostani áron legalább 400e Ft. javítási díj...) Tengelykopás a rosszul felszerelt szelepfedél tömítés miatt van leginkább. Jelenleg már a mezei hybrid SUV is lehagyja, 1-2 céges Octavia is szóval kevés autót fogsz elkapni de rohadt nagy élvezetet vezetni. Ha nem eszi az olajat illetve a kompressziós értékek jók akkor érdemes megvenni. De a felsorolt hibákra készülni kell, ha még nem voltak orvosolva és CSAK olyan szerelje a motort aki penge ezeknél az autóknál.

2023. jún. 5. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

Kiegészíteném.

1. Az 1zzfe motornak csak a korai példányai ették az olajat.

2. azért az erős kijelentés, hogy egy mezei hybrid suv vagy céges octavia lehagyja a 192le-s változatot. Igen, van olyan, pl. a RAV4 a 2.5literes motorral, de azért az nem mezei. Octaviából pedig a 2literes turbósok tudnak kb. úgy gyorsulni, mint a Celica a maga 1.8 szívójával.

3. kanyargós úton egyiknek sincs esélye.

2023. jún. 6. 09:05
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!