2. forgalmi vizsga bukás?
Most voltam másodjára forgalmi vizsgán, és sajnos sikertelen lett. A legidegesítőbb az egészben, hogy ugyanúgy sávváltásnál hibáztam,mint az első vizsgámon, és teljesen el vagyok most keseredve. Sajnos hajlamos vagyok kapkodni ha izgulok, de én tényleg próbáltam mindent beleadni és egyre jobban félek, hogy nem lesz meg sosem a jogsim.
Ti mit javasolnátok? Szerintetek hogy tudnám magamból kihozni a maximumot, van valami tippetek? Már úgy túl lennék ezen az egészen...










Mit rontottál el?
Hát ne izgulj, légy magabiztos, ez a kizárólagos feltétele ha hibátlanul akarsz vezetni.
sSzigorúan KRESZ szerint, vedd figyelembe a követési távolságot, záróvonalon ne válts sávot, tarts jobbra, párhuzamos közlekedés szabályai, stb.















Pacsi, engem tegnap buktattak meg másodjára :(
Gyakorláskor általában tök jól megy a vezetés, de mindkét vizsgán annyira izgultam, hogy a végén már pánikba estem, és nem tudtam gondolkodni. Borzasztó elkeserítő, teljesen elveszi a kedvem az egésztől.





Ahogy az 5-ös is írta, a forgalmi vizsga szerencséről, meg koncentrációról szól (persze tudni kell a kresz-t és forgalmi szabályokat). Ha aznap olyan vizsgabiztost kapsz, hogy már érzed rajta, hogy meg akar buktatni akármilyen jó vezető is vagy, akkor is megbuksz (olyan mint az egyetemen amikor írásbeli vizsgán vagy valamelyik tantárgyból és a tanárnak rossz napja van, és hiába tudtál mindent, akkor is egyest kapsz), szóval nem csak a tudásodon múlik ez a vizsga (60% tudás, 40% “zavaró körülmények” = vizsgabiztos lelkiállapota, oktató autó állapota (ez nagyjából rendben szokott lenni), forgalom összetétele (lelkileg is), annak nagysága, a te lelkiállapotod, vizsgadrukk, útszakasz tisztasága (pl. vannak eltakart táblák, szabálytalanul megálló autók, lekopott jelzések), ha van útépítések, javítások hossza, jellege, aznapi időjárás (ónos eső, eső, köd, havazás, napsugárzás)). Visszafelé is óvatosan/figyelmesen vezetni.
Ha emlékszel, milyen útvonalokon mentél eddig, akkor ajánlom a Google térkép street nézetét (segítségével az egyirányú utcák helyeit, eltakart táblák helyzetét nagyon jól fogod megismerni (lehet sebesség korlátozó tábla is, én ezért buktam meg elsőre, mert a nagy tájékoztató tábla miatt nem láttam meg a település kezdete táblát, és 5m-re lévő 70-es táblát (kereszteződésig tart) pechem-re a kereszteződésen zöld lámpa volt, és így mentem a megengedett sebesség (emez kereszteződés után nincs semmilyen sebesség korlátozó tábla) (50 km/h) felett 10-zel (vagyis kb. 60 km/h sebességgel) 30 métert, amikor már település vége tábla van (akkor tudtam, hogy bukó lett ez a vizsga xD, mindegy tanultam belőle)). Ezenkívül hagyd figyelmen kívül a vizsgabiztos jelenlétét (akkor is, ha KGB vezér lenne vizsgabiztos), te csak vezess úgy, ahogy TUDSZ.
Túl kell lenni a kudarcokon, és menni tovább.
És biztos, hogy jó vezető vagy kérdező, csak elizgulod a vizsgát (amilyen én is vagyok).





èn2 szorra mentem át, (1 sőre ugyanez. 2. alkalommal megtudtam higy a vizsgabiztosom meghúzta az előttem lèvőt, így elhittem hogy ááá 2-tőt egymás után nem húz meg.... full nyugodt voltam, jól vezettem meg is lett....
(persze olyan nincs hogy azèrt nem húz meg mert az előtted lèvőt igen....)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!